تحلیل نصیرزاده از ماجرای انتخاب سرپرست تیم ملی/ مردم همه چیز را می‌دانند
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هوشنگ نصیرزاده گفت: مردم می‌گویند اگر خورشیدی در چنین جایگاهی نباشد بهتر است. یک ضرب المثل آلمانی می‌گوید مردم همه چیز را می‌دانند.

خبرورزشی - هوشنگ نصیرزاده درباره انتصاب‌های عجیب و غریب شهاب الدین عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال به نکته‌های زیر اشاره کرد:

*برای انتخاب یک مدیر هم باید مقبولیت عمومی بین افکار عمومی و ‌بازیکنان برتری داشته باشد. اگر به سوابق سرپرست تیم ملی نگاه کنید بیشتر مواقع رؤسا یا دبیرکل‌های فدراسیون خودشان سرپرست می‌شدند. محمدرضا ساکت دوست داشت دبیرکلی فدراسیون را رها کرده و سرپرست تیم ملی شود. این پست جایگاهی است که باید مقبولیت بین بازیکنان و افکار عمومی در آن زیاد باشد.

*همه ما در انتخاب‌ها و انتصاب‌هایمان اشتباه می‌کنیم. نباید انتخابی انجام شود که تمام مردم بگویند درست نیست. درواقع مردم می‌گویند اگر خورشیدی در چنین جایگاهی نباشد بهتر است. یک ضرب المثل آلمانی می‌گوید مردم همه چیز را می‌دانند. اگر این را آویزه گوشمان کنیم همه مسائل درست می‌شود. باید فدراسیون فوتبال کمیته‌بندی کرده و وقتش را از دست ندهد. اساسنامه را مقابل خود بگذارد و افراد موقت کمیته‌ها را بچیند و تا زمان برگزاری مجمع برای آنها وجاهت بگیرد.

*عزیزی خادم از دوستان خیلی خوب من است. آدم خوب و باسوادی است و سرعت انتقال خیلی خوبی دارد. عضو تیم ملی  جوانان بوده و فوتبال را هم خیلی خوب می‌شناسد. فوتبالیست خوبی هم هست اینها برای وی امتیاز است اما اینجا بحث صندلی ریاست فدراسیون است. علیرضا امامی فر را می‌شناسم و می‌دانم در حوزه فوتبال فرد دانشمندی است، اما انتصاب‌ها باید در راستای درست و صحیح انجام شود. کمیته فنی باید مشاوره بدهد و هیأت رئیسه مصوب کند. اکنون در باز شده و تمام انتقادها طرف شخص رئیس فدراسیون است.

*عزیزی خادم هم می‌توانست برای پست سرپرستی تیم ملی ساختارسازی‌ها را وجاهت بدهد و از افرادی مثل محمد زادمهر و ذوالفقارنسب استفاده کرده خورشیدی را هم در تیم ملی پایه به کار می‌گرفت.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضا GB ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
    اقاي همه كاره، لنگي ديگه اي نداري پيشنهاد بدي؟ بابا برم اينهمه رو رو، سنگ پا كم اورد!
  • حامد IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
    عجب آدم دوروییه این بشر. تو خودت الان رفتی تو دارو دسته خطیر وطن فروش و قول پست و مقام گرفتی. اصلا تو چرا همه جا هستی؟؟ مگه قحط الرجاله. حالا چون ۴ کلمه زبان بلدی و یه سری قانون میدونی!!!! چجوری میشه یه آدم این همه پست رو تا حالا تجربه کرده باشه؟؟ مگه اینکه تو به باندی باشه دیگه. حالام که سفره ت با خطیر یکی شده. امیدوارم فشار مردم باعث دست اون مردک از پست تو فدراسیون کوتاه شه، وگرنه هر روز برای بهترین تیم ایران میخواد حاشیه بسازه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی