لیگ قهرمانان آخرین فرصت است/ شانس بالای دو استقلالی برای رفتن به جام جهانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در آخرین اردوی تیم ملی برای بازی با سوریه سه استقلالی به تیم ملی دعوت شدند که هر سه به دلیل کرونا خط خوردند.

خبرورزشی - عارف غلامی، رشید مظاهری و مهدی قایدی استقلالی های تیم ملی بودند که هر سه به کرونا مبتلا شده و فرصت حضور در دیدار با سوریه را از دست دادند. با توجه به ترافیک بازیکنان خوب و آماده در اکثر پستها به نظر می‌رسد همین سه استقلالی هم کار بسیار سختی را برای رسیدن به جام جهانی در پیش دارند. عارف غلامی که حتی در استقلال هم بازی نمی‌کند و طبعاً اگر به اردوهای تیم ملی هم دعوت شود، شانس بسیار کمی برای بازی خواهد داشت. او ابتدا باید در استقلال فیکس شود و سپس به پیراهن تیم ملی فکر کند. رشیدمظاهری هم با اینکه در لیگ بیستم خوب کار کرده اما رقبای گردن کلفتی مثل بیرانوند، امیر عابدزاده و پیام نیازمند را دارد. تازه حامد لک هم به اردوی تیم ملی دعوت شده تا اسکوچیچ ۵ دروازه‌بان آماده در اختیار داشته باشد.

 استقلال در فاز هجومی فقط مهدی قایدی را در تیم ملی دارد که چند ماه قبل در بازی دوستانه با ازبکستان اولین گل ملی خود را به ثمر رساند اما لازم به یادآوری نیست که حتی مهدی قایدی هم با آن همه استعداد کار بسیار سختی برای رسیدن به پیراهن اصلی تیم ملی در پیش دارد. مهاجمان اسکوچیچ تقریبا مشخص هستند و حتی امثال کریم انصاری فرد که در اروپا بازی می‌کنند ،باید در تیم ملی نیمکت نشین شوند اما مهدی قایدی با توجه به سن و سال کمی که دارد ، امیدوار است با درخشش در لیگ قهرمانان آسیا هم به صعود استقلال کمک کند و هم جایگاه خود در تیم ملی را مستحکم تر کند.

شاید اسکوچیچ او را به چشم یک ذخیره طلایی نگاه کند کاری که مثلاً استراماچونی نکرد و از ابتدا به مهدی قایدی جوان میدان داد. البته حکایت تیم ملی که مهاجمانی چون سردار آزمون و مهدی طارمی را دارد، خیلی با استقلال فرق می‌کند اما به هر حال  قایدی به خوبی می‌داند که فیکس شدن در تیم ملی به مراتب سخت‌تر ازاستقلال است. او در تیم باشگاهی خود کاملاً جا افتاده و زوج خوبی را با دیاباته ساخته است هرچند که هر دوی آنها در هفته‌های گذشته دچار افت شده‌اند و استقلال نیاز دارد که در آسیا دوباره همان زوج آماده فصل گذشته را در خط حمله داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی