نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
شاهین طبع، هاشمی را دوتایی کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم شهرداری گرگان بازی دوم نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال را برد.

خبرورزشیکوارتر اول با شروع طوفانی شهرداری گرگان همانند بازی قبل این دو تیم ۱۴ بر یک استارت خورد. گلهای پیاپی شاگردان مهران شاهین طبع ابتکار عمل را از مصطفی هاشمی گرفت تا دست به تعویض بزند.هر چند تعویض های او هم کار چندانی نکرد و کوارتر اول را ۲۷-۱۴ شهرداری گرگان برد تا هاشمی و هادی عامری سرپرست شیمیدری ها به یکدیگر فحاشی کنند.انهم در روزی که امیر حسین صفرزاده کارت مدیرفنی اش را تازه روز قبل دریافت کرده بود و به نیمکت شیمیدری ها پیوسته بود.

اما کوارتر دوم شاگران هاشمی خود را جمع و جور کردند و پرتابهای موفقی توسط رولند به ثمر رساند هر چند ارسلان کاظمی با ۱۱ امتیاز پر امتیازترین بازیکن میدان بود.ولی در ادامه اختلاف دو تیم به ۱۵ هم رسید ولی کار در نیمه اول با ۳۴-۴۶ برای شهرداری گرگان به پایان رسید. نیمه دوم بازی را هم گرگانی ها دست به حملات گسترده زدند و با امدن مایک رستم پور اسیب دیده تیم شکل ایده ال خود را با کاپیتانی محمدجمشیدی ۲۷-۲۱ پیروز شدند.

هر چند رستم پور در کوارتر سوم خوب درخشید اما دو خطای عمد روی ارسلان کاظمی او را دیسکالیفه کرد تا روزبه ارغوان جایگزین اوشود.در این وقت زمانی دو تیم با اختلاف ۹ امتیاز پیش می رفتند.اما دقایق اخر بازی حساستر شد و سه امیازی عماد سلمانی بازی را به سه امتیازی رساند تا اینکه گردش توپ پری پتی ثانیه ها پشت هم سپری کرد ولی بعد از ان ریباند روزبه ارغوان و پاسکاری جمشیدی و نوید رضایی فر دو امتیاز دیگر را برای شهرداری گرگان به ارمغان اورد تا اینکه امینو پنالتی های اخر را هم گل کرد و گرگانی ها در بازی دوم نیز به برتری رسیدند این بار۹۵ -۹۱.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی