نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
بهترین خرید جوان رئال ضامن درخشش مقابل لیورپول/ وینیسیوس قبلاً کجا بود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وینیسیوس جونیور با ۲۰ سال و ۲۶۸ روز پس از رائول که ۱۸ سال و ۲۵۳ روز داشت در مرحله حذفی لیگ قهرمانان دومین گلزن جوان رئال مادرید شد.

خبرورزشیرئال مادرید پس از پیروزی مقتدرانه مقابل لیورپول با نتیجه ۳ بر یک در ورزشگاه آلفردو دی استفانو در بازی رفت و برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی، گام بزرگی را برای صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برداشت. وینیسیوس جونیور با دو گلی که به ثمر رساند ستاره زمین بود.

سوالی که پیش می‌آید این است که نسخه سه شنبه شب وینیسیوس جونیور قبلاً کجا بود؟ بازیکن برزیلی ۵۰ درصد از گل‌های خود در لیگ قهرمانان را برابر لیورپول به ثمر رسانده است. این مسلماً مهمترین درخشش جونیور از زمان حضور چشمگیر در ال‌کلاسیکو بیش از یک سال پیش و بهترین نمایش او برای رئال مادرید در اروپا بود. نمی‌توان انکار کرد که وینیسیوس جونیور یک استعداد هیجان انگیز برای رئال است.

این امر زمانی مشخص شد که رئال مادرید تصمیم گرفت رکورد نقل و انتقالات را برای بازیکن زیر ۲۰ سال را بشکند و او را با مبلغ ۴۵ میلیون یورو آنهم ۳ سال پیش به خدمت بگیرد. با این حال او هنوز هم نه یک استعداد پخته بلکه خام است چون همیشه در یک‌سوم نهایی زمین حریف به مشکل می‌خورد. تعداد گل کم او از زمان انتقال به رئال مادرید گواهی موجهی بر کمبود شدید  او در این بخش است. در طول ۱۰۵ حضور در حرفه خود در این باشگاه، جونسور فقط ۱۲ گل و ۲۲ پاس گل داشت.

سه‌شنبه شب اما وینیسیوس به هواداران رئال چشمک خوبی نسبت به توانایی واقعی خود زد. وینیسیوس جونیور با ۲۰ سال و ۲۶۸ روز پس از رائول گونسالس که ۱۸ سال و ۲۵۳ روز داشت در مرحله حذفی لیگ قهرمانان دومین گلزن جوان رئال مادرید شد. او به رئال مادرید در تکرار نتیجه فینال ۲۰۱۸ کمک شایانی کرد. در تمام رقابتهای اروپا هیچ تیمی بیشتر از رئال مادرید، لیورپول را شکست نداده است. قرمزها در هر ۴ دیدار گذشته خود با شکست مقابل رئال مادرید همراه شده‌اند. آماری که البته بنفیکا هم مثل رئال با آن برابر است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
    وینیسیوس دیشب بهترین بازیکن زمین شد، فوق العاده بازیکن خوبیه و آینده درخشانی تو رئال داره تکنیک‌، سرعت و قدرت حمل توپ خوبی داره..تو بازی با لیورپول به خوبی درخشید واقعا بازیکنی که تو این سن تو رئال جلوی تیمهای بزرگ و بازیهای بزرگ میدرخشه توانایی بالایی داره..گل اول همیشه مهمترین گل است و وینی به بهترین شکل با کنترل عالی و شوتی بهتر گل اول رئال رو زد..زدن دو گل به لیورپول کلوپ کار بزرگی است که وینی به خوبی انجام داد..دیشب همه بازیکنای رئال خوب بازی کردن ولی کروس و وینی فوق‌العاده بازی کردن‌..کروس بازیکن آلمانی رئال یک پرفسور در آکسفورد است..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی