نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دلیل امضا گرفتن جنجالی داور فاش شد/ پای کار خیر در میان است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون فوتبال رومانی دلیل جالب امضا گرفتن کمک‌داور اهل این کشور از ارلینگ هالند را فاش کرده است.

خبرورزشی - این هفته ماجرای امضا گرفتن کمک داور رومانیایی دیدار منچسترسیتی و دورتموند از ارلینگ هالند ستاره دورتموند جنجال‌ساز شد.

ماجرا از این قرار بود که بعد از بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در شهر منچستر که با برد ۲ بر یک تیم تیم منچسترسیتی به پایان رسید «اوکتاویان شووره» کمک داور، در تونل منتهی به رختکن از هالند امضا گرفت و تصاویر آن در شبکه‌های مجازی پخش شد.

این اتفاق واکنش‌های زیادی را در پی داشت و حتی در کنفرانس خبری از گواردیولا سرمربی سیتی در این مورد سوال شد. گواردیولا گفت: «شاید داور طرفدار هالند بوده یا شاید برای دختر یا پسر خود امضا گرفته است اما هر چه بود من چنین چیزی را ندیده بودم و البته باید بگویم که عملکرد داوری در این بازی عالی بود و ربطی به این اتفاق نداشت.»

حالا فدراسیون فوتبال رومانی در این مورد توضیحاتی را ارائه داده است. این فدراسیون اعلام کرده اوکتاویان شووره به دلیل جمع آوری کمک برای یک مرکز خیریه که در زمینه مبارزه با بیماری اوتیسم فعالیت می‌کند این اقدام را انجام داده است.

شووره که بابت حرکت خود بعد از بازی با انتقادهای سنگین و گسترده‌ای روبه‌رو شد ظاهراً بیش از ۵ سال است که در این زمینه در کشور خود فعالیت دارد و از از هر موقعیتی برای کمک گرفتن در این زمینه استفاده می‌کند. او از بسیاری از ستاره‌های مشهور تاکنون امضا گرفته و هدایایی را نیز که در بازی های مختلف دریافت می کند تماما به این مرکز و برای پیشبرد اهداف کمک به بیماران اوتیسم هدیه می‌کند.

به این ترتیب مشخص شد خبری از هواداری و یا علاقه شخصی در این قضیه نبوده است و این ماجرا در جهت اهداف خیرخواهانه صورت گرفته است. به همین دلیل حالا این اتفاق با واکنش‌های مثبت در رسانه‌ها و فضای مجازی روبرو شده است و جنجال‌ها در این زمینه به پایان رسیده است.

حالا هم داور مسابقه و هم ارلینگ هالند بابت مشارکت در این کار خیر مورد تحسین قرار گرفته‌اند.

در همین زمینه بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی