نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
پرسپولیس ۲ - نساجی صفر/ صدرنشینی قبل از آسیا با گلزنی آل کثیر
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

تیم پرسپولیس با شکست نساجی در هفته بیستم لیگ برتر پیش از سفر به هند برای لیگ قهرمانان آسیا به صدر جدول رده‌بندی این رقابت‌ها صعود کرد.

خبرورزشی - در نخستین دیدار از هفته بیستم لیگ برتر، تیم‌های پرسپولیس و نساجی مازندران از ساعت ۱۸:۵۰ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با نتیجه ۲ بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت تا شاگردان یحیی گل‌محمدی با ۴۱ امتیاز به صدر جدول لیگ صعود کنند.

ببینید:

محمدحسین کنعانی‌زادگان در دقیقه ۸ و عیسی آل‌کثیر در دقیقه ۹۰ در حالی دو گل سرخپوشان در این بازی را به ثمر رساندند که شاگردان گل‌محمدی بار دیگر مانند چند بازی اخیر فرصت‌های زیادی را در جریان بازی از دست دادند. تیم پرسپولیس روز شنبه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا راهی کشور هند خواهد شد.

عکس تیمی پرسپولیس؛ پرسپولیس - نساجی

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیدجلال حسینی، سیامک نعمتی، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، مهدی ترابی (۸۰ - امید عالیشاه)، احسان پهلوان، وحید امیری (۶۸ - عیسی‌ آل‌کثیر) و شهریار مغانلو (۸۶ - کمال کامیابی‌نیا).

عکس تیمی نساجی؛ پرسپولیس - نساجی

ترکیب نساجی: سعید جلالی‌راد، حامد شیری، مجتبی بیژن، حسن نجفی، سعید بیگی، اکبر صادقی، ایوب کلانتری، علی داوران (۳۹ - احسان قهاری)، فرزاد زامهران (۵۵ - رضا دهقانی)، کریم اسلامی (۸۰ - علی زارعی) و علی آل‌کثیر (۸۰ - سجاد آقایی).

داور: محمدحسین زاهدی‌فر

نیمه اول

دقیقه یک: حرکت تیمی و زیبای بازیکنان پرسپولیس در دقیقه نخست بازی این تیم را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد، اما ضربه کم جان وحید امیری در دستان دروازه‌بان نساجی قرار گرفت.

دقیقه ۸: ضربه ایستگاهی مهدی ترابی که به قصد ارسال به روی دروازه نساجی فرستاده شده بود،‌ بدون دخالت بازیکنان و روی تعلل مدافعان به شکل مستقیم وارد دروازه نساجی شد. در این صحنه کنعانی‌زادگان معتقد بود که توپ با برخورد به پای او گل شده است. البته داور بازی نیز نام مدافع سرخپوشان را به‌عنوان گلزن ثبت کرده است.

شادی گل محمدحسین کنعانی‌زادگان؛ پرسپولیس - نساجی

دقیقه ۱۳: مهدی ترابی با حرکتی ترکیبی از جناج چپ خودش را به محوطه جریمه نساجی رساند که ضربه این بازیکن را جلالی‌راد برگشت داد.

دقیقه ۲۰: شوت علی داوران از پشت محوطه جریمه در اختیار حامد لک قرار گرفت.

دقیقه ۲۵: ساکت الهامی به دلیل اعتراض به داور کارت زرد گرفت.

دقیقه ۲۹: ضربه سر مغانلو روی کرنر ارسالی ترابی به شکلی خطرناک و پس از برخورد به مدافعان نساجی راهی کرنر شد.

دقیقه ۳۳: شوت شهریار مغانلو روی چرخش این بازیکن با فاصله اندک از کنار دروازه تیم میهمان به بیرون رفت.

دقیقه ۴۱: حامد لک نیز به دلیل اعتراض از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۴۳: یکی از اعضای کادر فنی نساجی از روی نیمکت اخراج شد.

پرسپولیس - نساجی

نیمه دوم

دقیقه ۴۹: حرکت انفرادی و شوت حسن نجفی از داخل محوطه جریمه به شکلی بسیار خطرناک از کنار دروازه حامد عبور کرد و از سمت مقابل به بیرون رفت.

دقیقه ۵۰: فرار تند و تیز مغانلو پشت مدافعان نساجی این بازیکن را در موقعیت تک به تک قرار داد، اما ضربه محکم و بی‌دقت او از کنار دروازه به بیرون رفت تا این فرصت خوب سرخپوشان نیز از دست برود.

دقیقه ۵۱: حرکت ترکیبی خوب بازیکنان پرسپولیس توپ را در موقعیتی تک به تک با دروازه‌بان نساجی به میلاد سرلک رساند اما ضربه چیپ و بی‌دقت این بازیکن این فرصت پرسپولیسی‌ها را هم سوزاند.

دقیقه ۵۹: افشین پیروانی نیز به دلیل اعتراض از محمدحسین زاهدی فر کارت زرد دریافت کرد.

حمید مطهری و افشین پیروانی؛ پرسپولیس - نساجی

دقیقه ۶۱: رضا دهقانی هم از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه ۶۳: شوت فنی مهدی ترابی را جلالی‌راد با یک دست دور کرد.

دقیقه ۶۸: ساکت الهامی باز هم به دلیل اعتراض به داوری کارت زرد دوم را از زاهدی‌فر دریافت کرد و از کنار زمین اخراج شد.

دقیقه ۶۹: چرخش خوب کریم اسلامی در داخل محوطه جریمه و شوت این بازیکن به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۸: توپ‌ربایی پرسپولیسی‌ها بازیکنان این تیم را در موقعیت ۵ به ۲ با بازیکنان نساجی قرار داد، اما بی‌دقتی سرخپوشان باعث شد این توپ نیز پس از برخورد به پای مهدی ترابی راهی اوت شود.

دقیقه ۹۰: ضدحمله بازیکنان پرسپولیس و پاس در عرض امید عالیشاه باعث شد تا عیسی آل‌کثیر گل دوم سرخپوشان در این بازی را به ثمر برساند.

شادی گل عیسی آل‌کثیر؛ پرسپولیس - نساجی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
    یک برد بسیار خوب .. این برد را به هواداران و آقا یحیی و کادر فنی خوبمون تبریک میگم.. همینجوری میریم تا گلات قهرمانی
    • Amir perspolisi IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
      ❤❤❤❤❤❤ اما خدایی این انصاف نیست با این همه موقعیت گل تن و بدن ما هوادارا تا دقیقه ی آخر بلرزه که مبادا اتفاق بازی ذوب آهن بیفته و دقیقه ی نود گل مساوی رو بخوریم!!! بخدا من تا زمانیکه گل دوم رو عیسی زد هر توپی سمت دروازه مون میومد همش یا امام حسین میگفتم و اظتراب شدید داشتم
    • حسن پرسپولیسی قوژد IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
      واقعا تیمی این همه موقعیت ایجاد میکنه فنی ترین تیم لیگ برتر وقابل احترامه ترابی بی نظیر بازی کرد و همچنین عالیشاه دم بچه ها گرم گل ها هردو تا سالم بود
    • رفیق لنگی امیر لنگی IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
      فک میکنی خیلی بامزه ای کامنت استقلالی هارو تقلید میکنی؟
    • ids IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
      خدا شفات بده 7 تا کامنت پشت هم گذاشتی تا عقده گشایی کنی؟ یعنی برد نساجی انقد ذوق داره؟ بعد من نمیفهمم تو تو اخبار استقلال چی میخای که همیشه هستی؟ الهم اشف کل مریض
    • حماسه قشقایی IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
      کیسه مافیا از جان استقلال چه میخای؟ اومدم بگم دیگه در اخبار ما کامنت نزن همونجوری که ما در اخبار برد باخت یا هرچی پیروزی کاری نداریم اما اگه دیدیم رعایت نکردی، با تمام قدرت حمله میکنیم، اومدم اینو بهت بگم
    • کیسه مافیا ورزش FR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
      جونم عیسی با تعصب
    • مولر از برلین DE ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
      طرفداران اصیل استقلال ناراحت نشوند . چند نفر از مکتب استقلال مربی لیگ هستند. که واقعا لیگ را به گند کشیدند!!!! این ساکت بغیر حاشیه چیزی ندارد . این تیم 10نفر کرونا داشت این مدل بازی می کرد... کیا کرونا داشتند!!! خطیبی ساکت رحمتی ..........کلا هیچی بارشان نیست فقط حاشیه!!!!!!!!!!!!!! در ضمن پرسپولیس قبل نیم فصل بهتر بازی می کرد از لحاظ گردش توپ.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
      در صحنه گل اول، در موقع سانتر ترابی، 3 بازیکن پرسپولیس که نزدیک به هم بودند در آفساید بودند و کمک داور باید پرچمش رو به نشانه آفساید بالا می برد چون صجنه طوری نبود که کمک داور منتظر بمونه ببینه کی ضربه رو می زنه به این خاطر که بازیکن ها به هم نزدیک بودند و دروازه بان نمی تونست مهاجمی که در آفساید نیست رو تشخیص بده. دقیقا هم دیدید وقتی کنعانی زادگانی که در آفساید بود پاشو برای زدن توپ آورد، دروازه بان به حساب اینکه توپ رو می زنه ایستاد و در نتیجه نتونست توپ رو بگیره. کنعانی زادگانی که در آفساید بود در گرفتن توپ توسط دروازه بان و در تشخیص دروازه بان اختلال ایجاد کرد و کاملا گل اول پرسپولیس آفساید بود. در صحنه گل دوم دقیقا به پای راست امید علیشاه و به پای راست عیسی آل کثیر نگاه کنید پای راست عیسی آل کثیر موقع ارسال توپ تو آفساید بود.باز هم 3 امتیاز مهندسی شده به پرسپولیس. مجموع امتیازات مهندسی شده به پرسپولیس تا الان 13 امتیاز. این 13 امتیاز کم بشه جایگاه واقعی پرسپولیس مشخص می شه
    • مافیای لنگ IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
      هر دو گل لنگ آفساید بود... داوران یار سیزدهم لنگ هستند
    • آفساید بی آفساید IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
      این آقای زاهدی فر رو از زمانی که گلهای سالم استقلال رو مردود میکرد باید یه همچی آینده ای رو براش تصور میکردیم تیم داوری کاملی هستن به راحتی میتونن جای آن یاران سفر کرده به کانادا و استرالیا و ... رو پُر کنن
    • Amir perspolisi IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
      چی میگی؟؟؟ خوبی؟؟؟ آدم پشیمون میشه از همین هفته ای یکبار کامنت گذاشتن بقرآن!!! ای خدا ما که زمانی با میلاد، حاتم،حمید علوی،محمود،مانی،میلاد سرخ... صفا میکردیم و خوشحال بودیم الان تا یدونه کامنت میزاریم یه سری که کارشون شده تقلب و جعل و عقده گشایی میان
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      4 امتیاز مهندسی شده در بازی پرسپولیس و نساجی. بازی رفت پرسپولیسی ها و یحیی گلمحمدی گفتند ما به هیچ عنوان با نساجی بازی نمی کنیم ولی به جای 3 بر صفر کردن بازی، اونو لغو کردند و بالاخره 1 امتیاز از نساجی گرفتند و بازی برگشت هم با دو گل آفساید 3 امتیاز بازی رو گرفتند. در حالی که باید برعکس این می شد. اگه بازی رفت رو 3 بر صفر به نقع نساجی می زدن و این دو تا گل آفساید رو در بازی برگشت برای پرسپولیس نمی گرفتند این نساجی بود که از این دو بازی 4 امتیاز گرفته بود. لنگیا دائم میگن ما با قدرت خودمون قهرمان لیگ میشیم.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      مهندسی های لیگ برتر فصل 1399-1400:(تا اینجای کار) =================================================================================================1- پنالتی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان درست نبود و نهایتا بازی مساوی می شد.(2 امتیاز مهندسی شده) 2- در بازی پرسپولیس و شهر خودرو، میلاد سرلک به علت خطای شدید باید دقیقه 35 بازی که هنوز بازی صفر بر صفر بود اخراج می شد و پرسپولیس با 10 نفره شدن باید 60 دقیقه 10 نفره مقابل ذوب آهن بازی می کرد که باختش حتمی بود.(3 امتیاز مهندسی شده) 3- پرسپولیس به وضوح اعلام کرد مقابل نساجی بازی نمی کنه چون می خواد برای فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی کنه. در این صورت باید بازی 3 بر صفر به نفع نساجی مازندران می شد دقیقا مثل بازی سوپرجام استقلال و پرسپولیس. اما سازمان لیگ مهندسی شده اینکارو نکرد. (1 امتیاز مهندسی شده).
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      4- در بازی استقلال و پرسپولیس، پنالتی واضح دقیقه 10 استقلال گرفته نشد که اگر گرفته می شد استقلال دقیقه 10 دو بر صفر جلو می افتاد و با نتیجه خوبی دربی رو می برد و حتی پرسپولیس چند بازی بعد به حاشیه می رفت.(1 امتیاز مهندسی شده). 5- در بازی پرسپولیس و فولاد، پنالتی فولاد کاملا درست بود چون توپ به بالای بازوی مدافع پرسپولیس خورد و کاملا هند بود اما گل اول پرسپولیس صحیح نبود چون قبل از به ثمر رسیدن گل، توپ به استوک پای چپ بازیکن پرسپولیس خورد و به اوت رفت و اوت باید به نفع فولاد گرفته می شد. اما اوت به نفع پرسپولیس گرفته شد و همون توپ رفت و تبدیل به گل شد. (2 امتیاز مهندسی شده). 6- گل اول پرسپولیس مقابل ماشین سازی کاملا آفساید بود.(2 امتیاز مهندسی شده). 7- دو تا گل پرسپولیس مقابل نساجی مازندران آفساید بود. (2 امتیاز مهندسی شده). می بینید 13 امتیاز مهندسی شده تا اینجای بازی ها به صورت زیرکانه ای به پرسپولیس هدیه داده شد و شما اگه این 13 امتیاز رو از پرسپولیس کم کنید رتبه واقعی پرسپولیس در جدول دستتون میاد.
  • کیسه مافیا ورزش IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
    اگر گل اول پرسپولیس شمارو یاد گل سروش رفیعی به تیمت انداخت یعنی یه طاجی واقعی هستی :))
    • مافیای لنگ IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      اینم بگو که بعد از گل سروش رفیعی استقلال 3 تا گل پشت سر هم به لنگ تحمیل کرد... کاوه رضائی و این هم گل سوم... چه پایان خوشی برای نیمه اول استقلال؛ یادت که هست؟؟
    • جواب مافیا لنگ IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      عزیزم گل سروش رفیعی تو بازی سپاهان استقلال رو میگه که مظاهری سکته کرد
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
    شانسی بردن
  • لنگ سوخته IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
    با رمزهای مجیدی قهرمان میشم
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
      با رمز های یحیا قهرمان میشیم همش فرهاد فرهاد کیه؟
  • نادی اللنگ الحکومتی IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
    و باز هم گلای آفساید، لنگ بدون کمک داور هیچی نیست، هیچی
    • مجهول الهویه IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
      کولینای کی بودی تو گل پسر.
    • کیسه ۶ سوراخه IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
      گل ال کثیر دقیقا مث گل رونادو به بایرن تو بازی برگشت یک چهارمUCLسال ۲۰۱۷ تو برنابئو هستش لطفا فک کن و درضمن استقلال با ناداوری به پیکان نباخت
    • پرسپولیس قهرمان میشه ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
      شما استقلالی پرسپولیس برده میشه میای میگین با افساید کمک داور
  • کیسه مافیا ورزش IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
    داوران مثل همیشه علیه پرسپولیس بودن ۲ پنالتی پرسپولیس گرفته نشد . داوران یار سیزدهم الدوچرخه هستن. این تیم منفور حکومتی رو لطفا منحل کنید بره بابا
  • ماجراهای لنگ و بابامسعود IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
    احتمالا داور ترسیده آفساید بگیره چون ممکن بود آه مادر آل کثیر داورو بگیره))))))
  • کیسه مافیا ورزش IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
    کیسه کشا داشتن ۹۰ دقیقه گریه میکردن حالا واسه ما زبون درآوردن!! پاکترین مقامتون سومی با مرفاوی . بسوزید
  • کیسه مافیا ورزش IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
    طبق معمول تیم چرت پولیس با کمک داور برنده شد
  • کیسه مافیا ورزش IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
    تو دریایی ولی ساحل نداری آهای یحیی . تو قاتل کیسه کشایی یحیی . در روز بد و خوبمون چیزی که ثابته سوختن پنالتی های پرسپولیس
  • کیسه مافیا ورزش IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
    پرسپولیس با تلاش و غیرت بازیکنان برنده می شود. الدوچرخه هم با تلاش و غیرت داوران یار سیزدهمشان برنده می شود
  • محمود IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
    دوست ندارم این برد شیرینو با انتقاد کردن از بی دقتی بازیکنا تلخ کنم ولی واقعا باید برای این مشکل یه فکری بکنن.البته چیزیکه واقعا برام لذت بخشه کاربلدی کادر فنیه که همه تیم هارو با تاکتیکی که انتخاب میکنن تو قوطی میکنن،گل نزدن پرسپولیسم تقصیر کادر فنی نیست و بازیکنا خیلی کم دقتن.امیدوارم گلمحمدی برای این مشکلم یه راهی پیدا کنه.ولی انصافا هم ترابی تو این چندتا بازی عالی بوده و هم اومدن آل کثیر برای بازی های آینده امیدوارمون میکنه.خدارو شکر آل کثیر اهل هدر موقعیت ها نیست و اگر اماده تر بشه و با تیم هماهنگتر به امید خدا لیگو منفجر میکنه
  • ...... IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
    تبریک به پرسپولیسی ها... فقط اون آقا یا خانوم کیسه مافیا خیلی شبیه دلقک ها صحبت میکنه و میتونه بازیگر خوبی باشه
  • فری عشقی IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
    درود یزدان پاک سرزمین تا ابد پارس بر شیر مردان پرسپولیس سرزمین پارسی تبریک تبریک تبریک برای عیسی جان عزیز به امید افتخار آفرینی دوباره در آسیا
  • gaber IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
    مبارک باد این بهار .تبریک از جان و دل مرا پذیرا باش ای پرسپولیس همیشه قهرمان .آفرین و صد بارک اله
  • عشقی عیسی جان IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
    آهی آهی آهی.... خبر دار باشید!!!!! قاتل تمام کیسه های دنیای عرب و حومه بزرگ بزرگآن... شیر شیران سرزمین تا ابد پارس آقا عیسی جان عزیز پنجاه ملیون عاشق پارسی با گلللللللللللللللللللللل آمد.
  • محمدطاها IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
    نساجی خوب بازی نکرد ولی هر دو گل پرسپولیس مشکوک بود بنظر تو شرایط آفساید زده شد..مخصوصا گل دومشون خیلی مشکوک به آفساید بود، با دو گل آفساید راهی آسیا شدن ولی اونجا دیگه از این خبرا نیست که با گل آفساید بازی رو ببرند..
  • هادی IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
    بااینکه تاجی ام ولی لذت بردم از سبک فوتبال زیبایی که رقیب بازی میکنه وتبریک به هم دوستان پرسپولیسی بابت برد توام بابازی زیبا.
  • هوادار قدیمی فوتبال IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
    چیزی که آقای گل محمدی باید به آن توجه کند این است که آل کثیر و عالیشاه نباید بعنوان بازیکن تعویضی از آنها استفاده کرد آنها موتور حمله پرسپولیس هستند
  • محمدطاها IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
    ادمین وقتی ادعا داری بیطرفی پس چرا نظر کارشناس داوری نوید مظفری در مورد گل دوم پرسپولیس که گفته کاملا مشخصه آفساید بود نمیذاری فقط برای بازیهای استقلال سریع نظر کارشناس رو میذاری؟! البته بنظر هر دو گلشون آفساید بود، با گل آفساید بردن اینقدر خوشحالی کردن نداره والا!!!..
  • ❤️آقا مجید پرسپولیسی ❤️ IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    تبریک به پرسپولیسیا
  • ارتش سرخ IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    بردمون مبارکمون باشه الهی خیلی بخاطر گل زنی عیسی خوشحالم
  • شمسعلی IR ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    پرسپولیس همیشه قهرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی