جمعه ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴
۱ |
۲
عکس| پست سرمربی سابق پرسپولیس در تیم ملی مصر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نلو وینگادا، سرمربی سابق پرسپولیس و تیم ملی امید برای ادامه فعالیت خود راهی کشور مصر شد.

خبرورزشی - نلو وینگادا، سرمربی ۶۹ ساله پرتغالی به عنوان مدیر فنی تیم ملی فوتبال مصر معرفی شد تا جدیدترین سمت خود را در کشورهای عربی بر عهده داشته باشد.

او قبلاً هدایت دو تیم مطرح مصر یعنی الاهلی و الزمالک را بر عهده داشته است و سابقه هدایت چندین تیم عربی مانند تیم ملی عربستان را در کارنامه خود دارد.

وینگادا در سال ۸۷ جایگزین افشین پیروانی در پرسپولیس شد و کمتر از نیم فصل هدایت این تیم را بر عهده داشت. او برای مدتی مربی تیم ملی امید ایران هم بود.

نلو وینگادا در تیم ملی مصر

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مولر از برلین DE ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    خوب پولی به جیب زد... چند نفر پورسانت داد !!خدا می داند.. بازیکن یا مربی که ان ور اب 100هزار قیمت ندارد. می اورند ایران با 1میلیون دلار قرارداد. بعد دو ماه با بهانه شکایت به فبفا . و تصاحب تمام پول بدون زحمت و در کمترین زمان!!!!!!!! ویلموتس ..... همین ونگادا . بودمیر .. الان زیر 100هزاردلار قرارداد دارد!!! از پرسپولیس 600را گرفت . بازیکنان اوکراینی بلد نبدند . تمرین کنند.. یا اون چند نفر سیه چرده که خطیر تسویه کرد در استقلال!!!!! فوتبال ایران به بد دردی دچار شده . چون پول از جیب صاحب باشگاه خرج نمی شود . پس حیف و میل در حد لالیگا.. یک نفر هم تا به حال بازخواست نشده. استوکس 10 دقیقه دربی بازی کرده . 150 گرفته رفته.. پس فردا هم از فیفا می گیرد . اقای انصاری فرد چرا اون موقع به فیفا شکایت نکردی . چرا چرا چرا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی