ارسلان و زرین‌پیکر در فینال مسابقات بین‌المللی بلغارستان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسابقات بین‌المللی کشتی ‌آزاد و فرنگی جام‌های دان‌کلوف و نیکولای پتروف از صبح امروز در شهر پلودیو بلغارستان شروع شد. 

خبرورزشی - تیمهای منتخب کشورمان با ۴ آزادکار و ۴ فرنگی‌کار دراین رقابتها کشتی می‌گیرند. درروز نخست این پیکارها ۳ نماینده کشورمان به‌مصاف حریفان رفتند که علی ارسلان در جام نیکولای پتروف کشتی‌فرنگی به فینال راه یافت و محب‌ثابت، دیگر نماینده کشورمان حذف شد. حمیدرضا زرین‌پیکر نیز درجام دان‌کلوف کشتی‌آزاد به فینال رسید. این دو نماینده کشورمان که مدال نقره آنها قطعی شده، فردا برای کسب طلا مبارزه می‌کنند.

همچنین وزن‌کشی دیدارهای روز دوم نیز انجام شده و کشتی‌گیران ایرانی حریفان خود برای مراحل مقدماتی مسابقات فردا را شناختند. 

نتایج دیدارهای روز نخست و قرعه‌کشی پیکارهای روز دوم به این شرح است:

* کشتی‌فرنگی جام نیکولای پتروف:

* ۶۳ کیلو: آرمین محب‌ثابت، دور اول ۵ – ۳ مغلوب ویچف کشتی‌گیر میزبان (بلغارستان) شد و با شکست این حریف  در مرحله بعدی، محب‌ثابت تنها حذف شده کاروان اعزامی کشورمان در روز اول لقب گرفت. 

* ۷۲ کیلو: علی ارسلان پس‌از استراحت دور اول، عبدالصامت باشار (ترکیه) را ۸ – صفر شکست داد و با علبه بر ماکسیموویچ (صربستان) در نیمه‌نهایی، راهی فینال شد تا فردا شب برای کسب مدال طلا با میلیان شوآب (آلمان) کشتی بگیرد. 

* در قرعه‌کشی ۳ وزن‌دوم کشتی‌فرنگی، فقط یک نماینده داریم که مهدی فلاح در ۸۷ کیلو دور اول استراحت دارد و سپس با آوندانو (ونزوئلا) کشتی می‌گیرد. در این وزن ۱۴ کشتی‌گیر حضور دارند.

* کشتی‌آزاد جام دان‌کلوف:

* ۷۹ کیلو: حمیدرضا زرین‌پیکر تنها نماینده کشورمان در روز نخست، دور اول استراحت داشت. سپس مقابل آبدیگابار (قزاقستان) با نتیجه ۵ - صفر پیروز شد. زرین‌پیکر در نیمه‌نهایی، بولات ساکایف (قزاقستان) را ۶ – یک مغلوب کرد و درفینال برای صعود بر سکوی قهرمانی باید با کشتی‌گیری از ترکیه مبارزه کند. 

* قرعه‌کشی ۳ وزن دوم و روز دوم کشتی آزاد نیز انجام شد که جمال عبادی تنها نماینده کشورمان دوراول ۷۴ کیلو به‌مصاف موسابکوف (قزاقستان) می‌رود و درصورت غلبه براین حریف، بابرنده گامکرلیدزه (گرجستان) و زاکاریف (اوکراین) کشتی می‌گیرد. دراین وزن ۱۵ کشتی‌گیر حضور دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی