انتقاد تند مصطفوی از عزیزی‌ خادم؛ در باغ نیست/ بچه ۴ ساله هم این انتخاب‌ها را نمی‌کند/ این آقا می‌تواند آزمون، طارمی و حاج‌صفی را مدیریت کند؟
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال با انتقاد از انتخاب‌های عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال گفت: یک بچه ۴ ساله هم این انتخاب‌ها را نمی‌کند.

خبرورزشی - داریوش مصطفوی رئیس پیشین فدراسیون فوتبال راجع به انتصابات اخیر شهاب‌الدین عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال، گفت: در کشوری که این همه آدم بزرگ وجود دارند و می‌توانند به تیم ملی کمک کنند،‌ انتصابات عجیبی انجام شده است. در فوتبال یک کشور همه چیز، در تیم ملی خودش را نشان می‌دهد. باید فوتبال ایران در مسیری قرار بگیرد که بتواند بحرین و عراق را شکست دهد ولی هیچ برنامه‌ای که بتوانیم این اتفاق مهم را رقم بزنیم وجود ندارد یا حداقل من نمی‌بینم.

مصطفوی تاکید کرد: یک بچه ۴ ساله هم این انتخاب‌ها را نمی‌کند. ما با کسی تعارف نداریم. آقایی که به عنوان سرپرست تیم ملی منصوب شده می‌تواند آزمون، طارمی، بیرانوند و انصاری‌فرد و حاج‌صفی را مدیریت کند؟ آیا بازیکنان، خورشیدی را بهتر می‌فهمند یا زبان اشاره حشمت مهاجرانی و محمد خاکپور را؟ من اصلا درباره انتصابات فدراسیون حرفی ندارم ولی اگر زمانی کار گیر کرد، حرف‌های زیادی به عنوان یک فوتبالی که ۶۰ سال پیش بازیکن تیم ملی بوده دارم و از حق کشورم نمی‌گذرم.

رئیس پیشین فدراسیون با بیان اینکه «شأن فوتبال ما خیلی بالاتر از این حرف‌هاست» گفت: با وجود این همه آدم‌ بزرگ و پیشکسوت و چهره بین‌المللی که داریم، با این تصمیمات، دستی دستی تیم ملی را از جام جهانی کنار می‌گذاریم. این نشان می‌دهد رئیس فدراسیون فوتبال اصلاً در باغ نیست. همیشه گفته‌ام افراد اول باید کار کنند، بعد آنها را قضاوت کنیم ولی سالی که نکوست از بهارش پیداست.

بیشتر بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    اعتراف مصطفوی به داور بازی الدوچرخه رشوه و ساعت رولکس دادم . معلوم شده که قهرمانی الدوچرخه در کوپا امجدیه با کمک داوران و رشوه به داور و دادن ساعت رولوس به داور هست
  • مولر از برلین DE ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    ریس جدید اتفاقا توی باغه!!! هنوز نیامده . لابی گری را برای سپاهان و استقلال شروع کرده!!!! اقای مصطفوی شما هم دست کمی از ایشان نداشتید.. پدر معنوی استقلال بودید. احکام کمیته انظباتی یادتان رفته شبانه پرسپولیس را نابود کردید.. قلعه نوی 6 ماه محروم اون هم افتاد به تعطیلات تابستانی... محرمی 3 سال عابدزاده شاهرودی 2 سال. پزشک تیم تا تدارکاتچی محروم بازی هم سه بر صفر به نفع استقلال!!! ساعت رولکس!!!! میزبانی هایی که برای استقلال در اسیا در نیمه نهایی گرفته شد . اون سالها پرسپولیس هم 4 بار به نیمه نهایی رسید . یک بار میزبانی را نگرفتید. چرا.. چندین قهرمانی پرسپولیس در اسیا را به خاطر استقلال نابود کردید...!!!
  • فری عشقی IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    اینجا ایرانه نباید از هیچی تعجب کرد!!!! از بانده مافیایی اصفهانی ها رسیدیم به باند لر ها!! عزیز خادم سمت، ریاست فدراسیون ( لر ) بهاروند سمت، نایب ریس و مشاور (لر ) خداداد افشاریآن سمت ریس کمیته داوران (لر ) خورشیدی سمت سرپرست تیم ملی (لر ) خطیر کیسه، سمت مشاور و...(لر ) ببچاره فوتبال ایران که باز به همون راه اشتباه گذشته ادامه میده و این چرخه ادامه دارد؟!
  • مهر آفرین پارسی IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    ما فکر میکردیم با رفتن باند اصفهانی ها، فوتبال ایران درست میشه،اما با این انتصاباتی که این آقا انجام داد از اصفهانی ها رسیدیم به لر ها یعنی در این مملکت دوتا آدم فوتبالی و تحصیل کرده نیست! که رفتی یه رمال و دعا نویس رو گذاشتی سرپرست تیم ملی و یه جاسوس عربستانی که متواری هست رو سمت مشاور بهش میدی بازم درود بر آقای جوادی عزیز که تا این انتصابات رو دید خودش رو به پست و مقام نفروخت و کنار کشید
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    تاریخی ترین قسمت قضیه اظهار نظر مایوس کننده و فراموش نشدنی جناب زهرابی در مورد سرپرست تیم‌ملی بود جایی که ایشان که خود از طیف جوان هستند خواهان سرپرست شدن جناب فرکی و قاسمپور به عنوان سرپرست تیم ملی بودند!!!!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی