نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹
۸ |
۵
کاری که مجیدی کرد و فکری نکرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرهاد مجیدی روی حرف خود ایستاد و نام محمد دانشگر را از لیست آسیایی استقلال خط زد.

خبرورزشی - فرهاد مجیدی یکی دو بار به دانشگر مهلت داده بود اما وقتی تعداد درگیری‌های این بازیکن زیاد شد، تصمیم گرفت نامش را از لیست خط بزند و حتی تسلیم یکسری فشارها هم نشد تا پادرمیانی ها برای بازگشت دانشگر جواب ندهد.

البته این بازیکن جزو نفرات کلیدی استقلال محسوب نمی‌شود اما به هر حال فرهاد روی اصول مربیگری ایستاد تا نظم و انضباط را در تیم حاکم کند. حالا دیگر همه بازیکنان استقلال می دانند که اگر راه دانشگر را بروند، با آنها برخورد خواهد شد و فرصت بازی در استقلال و حتی فرصت حضور در لیگ قهرمانان آسیا را از دست خواهند داد.

کاری که مجیدی کرد را چند ماه قبل فکری باید می‌کرد او باید جلوی بازیکنان زیاد خواه می ایستاد و آنها را از ترکیب استقلال بیرون می گذاشت اما متاسفانه این کار را نکرد و حالا در مصاحبه‌های خود حرف از کم‌کاری و کودتا می‌زند!

اگر فکری هم مثل مجیدی جلوی یک سری مسائل می‌ایستاد چه بسا هنوز سرمربی استقلال بود و به جای مجیدی، او این تیم را به لیگ قهرمانان آسیا می برد اگر فکری در آن مقطع جلوی بازیکنان خاطی می استاد مسلما هواداران استقلال هم از او حمایت می‌کردند همانطور که حالا در ماجرای دانشگر تقریباً همه هواداران پشت مجیدی هستند و به خاطر نام استقلال از تصمیم درست او دفاع می کنند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    مجیدی حجت رو تموم کرد ..دمش گرم..برخورد قاطع مساوی است با انضباط ...تا آخر پشت سر مجیدی جان هستیم و امیدواریم با دیسیپلین خاصی که پیاده کرده ستاره سوم رو بگیریم که من ۹۷ درصد مطمئنم
  • Taj fan boy IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    فکری حرف از کودتا میزنه درحالی که تمام امتیازات فکری روی غیرت بازیکن ها بدست اومد و تیم فکری تاکتیک خاصی نداشت. اگه همینا نبودن، فکری هفته پنجم اخراج میشد. مربی که ریگی رو نیمکت نشین میکنه قطعا کارش ایراد داره. جالبه حتی ارسلان مطهری هم زمان فکری افت کرد.
  • شکارچی تاریکی IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    حتما یه ایده و منطقی پشت این تصمیم هست. البته دانشگر از نظر فنی کیفیت خوبی داره ولی مشکلش بی انضباطی هست. فقط امیدوارم از دست سوتی های عارف غلامی راحت باشیم. یا حداقل سیاوش و مرادمند دفاع رو جمع کنن
  • حماسه قشقایی IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    ریشه بازیکن سالاری باید در هر تیمی خشک بشه. و کار مجیدی صحیح بوده. جدیدا یه سری لنگی میان مجیدی رو میکوبن و میگن مجیدی تیمو داغون کرده و بازیکن ها پول پرستن! توجه کنید همه این کامنت هارو یه لنگی گذاشته تا تیمو به حاشیه ببره.
  • 4444444444444 IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    همیشه و همه جا کنار شاه فرهاد میمونیم
  • فرانک دختر آبی IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    فکر بنده خدا چندتا بازیکن رو میتونی کنار بزاره؟ وقتی بازیکنان استقلال شب قبل از هر بازی با مجیدی در رستوران معروف بالا شهر قرار میزان و روز بعد یازده تا بازیکن در زمین راه میرفتن از جای اینکه بازیکن و کسانی که به استقلال بزرگ خیانت کردن رو ما ازشون جواب بخایم فکری که همه میدونند از خیلی از این خائنان استقلالی تر رو کنار گذاشتن این تیم با این مربی که به جای فوتبال خیانت و نامردی رو مربی بهشون یاد داده باز هم مثل هر سال باعث سرافکندگی ما خواهد شد و توقع بی جا نداشته باشیم از این تیم که نمیدوند لباس چه تیمی بزرگی رو پوشیدن روحت شاد ناصر خان که این روزهارو ندیدی
  • حمید علوی CA ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    فضای اطراف آقای مجیدی با فضایی که اطراف فکری بود متفاوته. یادتون رفته وقتی وریا وسط بازی رفت خونه شون، بلافاصله یه سری هوادار به طرفداری از وریا با عکس و بنر رفتن جلوی در باشگاه و وزارتخونه؟ این تفاوت فضا و‌ موقعیت باعث رفتار متفاوت در مورد بازیکن خاطی میشه. میخوام بگم اگر آقای مجیدی بجای فکری بود، به احتمال زیاد رفتاری رو‌میکزد که فکری کرد، و اگر فکری بجای مجیدی بود، همین رفتار مجیدی رو میکرد. میلیچ هر چی دلش میخواست استوری میکرد، همین عزیزانی که الان از آقای مجیدی حمایت میکنن اونوقت ریختن تو فضای مجازی علیه فکری جبهه گرفتن که چرا میلیچ رو گذاشتی بیرون. قبلا هم عرض کردم، چیزی که از دوران کوتاه آقای فکری در استقلال به یاد میمونه، اول از همه خیانت یه سری باصطلاح هوادار (که اصولن هوادار استقلال نیستن، بلکه هواخواه بعضی آدما هستن) و بعد از اون خیانت و‌گم‌کاری عمدی تعدادی بازیکن (وریا، میلیچ، مظاهری قائدی، یزدانی،فرشید اسماعیلی) بود که از بیرون هدایت میشدن.
  • استقلال غول آسیا IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    اصلا این دوتا مورد قابل مقایسه نیستند اتفاقا دانشگر بسیار بازیکن موثرو قابل اعتنایی هست چه در دفاع و چه در فاز تهاجمی امیدوارم که نبودش در عربستان باعث ضررو زیان تیم نشه و فرهاد به همین خاطر مورد شماتت هواداران قرار نگیره انشالله که تیم با دست پُر برگرده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی