نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶
۰ |
۰
یک ستاره لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم پرآوازه و نامدار السد و مرد سال فوتبال آسیا، رقابت‌های لیگ قهرمانان را به دلیل آسیب دیدگی، از دست داد.

خبرورزشی - رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در مرحله گروهی از روز چهارشنبه به صورت رسمی آغاز می‌شود که فولاد در صورت پیروزی در دیدار امشب خود مقابل العین، راهی گروه D می‌شود. جایی که این تیم باید با النصر عربستان، السد قطر و الوحدات اردن مقابله کند.

اما شب گذشته تیم السد قطر در هفته پایانی رقابت‌های لیگ ستارگان قطر موفق شد با تیم دوم خود از سد قطر اس‌سی بگذرد و با روحیه بالا راهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شود هر چند که صحبت‌های ژاوی در کنفرانس خبری پس از بازی، باعث ناراحتی هواداران این تیم شد. ژاوی در نشست خبری پس از بازی ضمن اعلام آمادگی السد برای حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد که آنها در این رقابت‌ها اکرم عفیف ستاره ملی پوش خود و مرد سال فوتبال آسیا را به همراه نخواهند داشت و او به عربستان سفر نمی‌کند.

اکرم عفیف یک ماه پیش و در دیدار هفته هجدهم لیگ ستارگان قطر در بازی مقابل ام الصلال دچار آسیب دیدگی شد و با وجود اینکه ژاوی نام او را در لیست اولیه السد برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا قرار داده بود، اما تلاش کادر پزشکی السد برای رساندن این بازیکن به رقابت‌های ACL بی‌نتیجه بود و او نمی‌تواند تیمش را در این بازی‌ها همراهی کند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی