یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۴
۰ |
۴
مس رفسنجان ۱۴ میلیارد تومان به مدافع پرسپولیس می‌دهد؟!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد انصاری در یک سال و نیم رقم ۱۴ میلیارد تومان از تیم مس رفسنجان دریافت خواهد کرد.

خبرورزشی - محمد انصاری، مدافع فصل جاری تیم فوتبال پرسپولیس با عقد قراردادی به مس رفسنجان پیوست و شاگرد محمد ربیعی در این تیم شد. انصاری پس از مذاکره با پرسپولیس و فسخ قراردادش در ۲۷ اسفند با باشگاه پرسپولیس، به مس رفسنجان پیوست.

انصاری که سابقه بازی‌ در تیم‌های شهرداری تبریز و فجرسپاسی را در کارنامه خود دارد حالا ادامه فوتبالش را در استان کرمان پی خواهد گرفت. این بازیکن در سال ۱۳۹۴ به جمع سرخپوشان پایتخت پیوست و پس از ۹۸ بازی برای این تیم به ثمر رساندن ۲ گل برای سرخ‌ها، بعد از حدود ۵ سال حضور در این تیم به مس رفسنجان رفت. در همین ارتباط شنیده می‌شود پیشنهاد رفسنجانی‌ها به قدری وسوسه‌انگیز بوده که محمد انصاری نتوانسته است آن را نادیده بگیرد. گویا قرارداد محمد انصاری برای نیم‌فصل دوم لیگ بیستم با مس رفسنجان ۶ میلیارد تومان است. همچنین قرار است انصاری در لیگ بیست‌ویکم (‌فصل آینده) مبلغ ۸ میلیارد تومان از تیم مس رفسنجان دریافت کند!به عبارت دقیق‌تر محمد انصاری در یک سال و نیم رقم ۱۴ میلیارد تومان از این تیم شهرستانی و صنعتی دریافت خواهد کرد. این درحالیست که گفته می‌شد رقم قرارداد انصاری با پرسپولیس در فصل جاری ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است. 

او در همین قرارداد ‌بندی داشته است که به این بازیکن اجازه جدایی از پرسپولیس را داده و حالا گفته می‌شود برای دریافت مطالبات خود از این باشگاه شکایت خواهد کرد. انصاری قراردادش با پرسپولیس را به واسطه بند فسخ قرارداد فسخ کرد اما نتوانست از نظر مالی با این باشگاه به توافق برسد. ظاهراً قرار بود مبلغی شب عید به حساب این مدافع چپ‌پا واریز شود که این اتفاق نیفتاده است. بنابراین محمد انصاری از این موضوع شاکی است. نکته جالب آنکه تیم تازه لیگ برتری شده مس رفسنجان چنین مبالغی هزینه خریدهای جدیدش کرده است و چندی پیش نیز مبلغ قرارداد مهدی کیانی کاپیتان تازه‌وارد این تیم و فصل گذشته سپاهان کلی سروصدا به پا کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی