یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹
۶ |
۲
واکنش دانشگر به خط خوردن از لیست آسیایی استقلال 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع استقلال گفت: اصلاً در جریان خط خوردن اسمم از فهرست آسیایی تیم نیستم و این تصمیمی بود که کادر فنی گرفت.

خبرورزشی - محمد دانشگر مدافع استقلال بعد از اتفاقات پیش آمده پس از بازی این تیم مقابل پیکان در جام‌حذفی و درگیری با چند نفر از جمع آبی‌پوشان کنار گذاشته شد. با تصمیم فرهاد مجیدی این بازیکن که قبلاً هم سابقه ایجاد درگیری را در استقلال داشته از حضور در تمرینات منع شد. طی روزهای اخیر خیلی‌ها فکر می‌کردند بعد از جریمه نقدی و کسر درصدی از قرارداد دانشگر دوباره به تمرینات برمی‌گردد و استقلال را در لیگ قهرمانان آسیا همراهی می‌کند اما دیروز بعد از اعلام فهرست استقلال برای سفر به عربستان مشخص شد دانشگر از لیست آسیایی آبی‌پوشان خط خورده است. از همین ‌رو با خود دانشگر تماس گرفتیم.

او در این مورد به خبرورزشی گفت: اصلاً در جریان خط خوردن اسمم از فهرست آسیایی تیم نیستم و این تصمیمی بود که کادر فنی گرفت. در واقع من در این زمینه هیچ‌کاره هستم و همه چیز را به مدیربرنامه‌هایم سپردم. او موضوع را از طریق باشگاه و مدیران تیم پیگیری خواهد کرد.

دانشگر همچنین در خصوص اینکه طی روزهای اخیر صحبتی با فرهاد مجیدی داشته یا خیر هم گفت: من هیچ صحبتی با مجیدی نداشتم و فقط به صورت منظم تمرینات اختصاصی‌ام را پیگیری می‌کنم تا آماده بمانم.

بیشتر بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسن IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    وقتی حاضر نیست به سرمربی تیم زنگ بزنی از کار خودت پشیمانی کنی بهتر بیرون باشی
  • اکبر معراجی IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    استقلال جای بازیکنای باادب، باشخصیت ومنظمی هست که همه دوسش داشته باشن نه جای بی ادبا وبی شخصیتا...پایان دوره بازیگری جناب دانشگر...واینم بگم پولی که گرفتی فک نکنم حلال باشه...مجیدی رو عشقه ومخلص تصمیمات مجیدی هستیم.
  • فرانک دختر آبی IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    این فرهاد مجیدی از همون روز اول که به اسم دستیار به کادر شفر اضافه شد،سنگ بنای این زیر آب زنی ها و بهم ریختن تیم رو شروع کرد،و این جریان بعد از شفر و استرا و فکری همچنان ادامه داره این بازیکن ها جای اینکه فوتبال بازی کردن یاد بگیرند همش زیر آب زدن و باند درست کردند گرفتن
    • اکبر معراجی IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      مجیدی چون سالم کارمیکنه وبه کسی باج نمیده، خیلیا بدشون میاد اما ما مجیدی واستقلالو دوس داریم وب بی ادبها دوس نیستیم...هیچ تیمی منبعد امثال دانشگر را نخواهد خواست چون بی ادب هستن اما احتمالاً قلعه نویی به گل گهر ببره دانشگرو...چون ..............بماند.
    • کاربر IR ۰۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
      شما به صداقت و درستکاری (پیروانی و درصدمحمدی) و اخلاق خوب (ناصر محمدخانی، شیث و...) و پاکدستی و گفتار نیک علی پروینتون ببخشببخش
  • Retired IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    بازيكنى كه همواره سابقه بى انضباتى و حاشيه سازى داره مسموم كننده جو تيمش ميشه و بايد اخراج بشه ."خود كرده را تدبير نيست" .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی