نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
کنایه‌های تلخ به رئیس جدید فدراسیون/ چرا حال فوتبال خراب است؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کار فدراسیون فوتبال به جایی رسیده که این روزها هندبالی هم به مدیریت فوتبالی‌ها در این عرصه طعنه و کنایه می‌زنند.

خبرورزشی - انتخابات فدراسیون فوتبال سوژه‌ای است که هر ۴ سال یک بار رسانه ها و مردم را به خود مشغول می کند اما درست پس از پایان انتخابات، خیلی چیزها به بوته فراموشی سپرده می‌شود.

درست مثال همان اتفاقی که برای عزیزی خادم رخ داد و پس از انتخابش به عنوان رئیس فدراسیون، در بر همان پاشنه چرخید. دیگر خبری از اصطلاحات پرطمطراق انگلیسی شهاب الدین نیست و مدیری که شعارهای آنچنانی در عرصه فوتبال می‌داد حالا حتی باید کنایه‌های فدراسیون هندبال را هم تحمل کند؛ هندبالی‌ها ماجرای حق میزبانی ایران را به رخ فدراسیون فوتبال می‌کشند؛ درست همان‌جایی که عزیزی خادم در بدو ورودش، میزبانی تیم‌های ایرانی را در بازی‌های ملی و لیگ قهرمانان آسیا از دست داد.

انتخاب عجیب پیرامون سرپرستی تیم ملی و استعفای غیرمنتظره مدیر روابط عمومی و سخنگوی فدراسیون فوتبال نشان داد داستان مدیریت در فدراسیون فوتبال، همان اتفاقی است که همه فوتبالی‌ها قبل از برگزاری انتخابات پیش‌بینی می‌کردند و همین روزها را می‌دیدند.

تا امروز هر تصمیمی که عزیزی خادم در فوتبال گرفته نشان‌دهنده غریبه بودن او با فوتبال و بازی‌های پیچیده اش است و امروز بیش از هر زمان دیگری متوجه می‌شویم فوتبالی که از دادکان به کفاشیان، سپس مهدی تاج و اینک عزیزی خادم می رسد، نباید هم اوضاع و احوالی بهتر از این داشته باشد!

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فری عشقی IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    شما ریس فدراسیون کیسه دیگه برای همه شناخته شده آید از اون ور یه رمال و دعا نویس رو گذاشتین سرپرست تیم ملی از آن ور یه جاسوس عربستان رو حکم مشاوره دادن از اون ور کسی که در ماجرای ویلموتس اون فاجعه رو درست کرد گذاشتین به عنوان نایب ریسی و جالبه اشتراک همه این ها لر بودن و کیسه بودنه نه آقای خادم مردم خوب متوجه میشند
    • امیر علی IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      اصولا عزیزی خادم رو انتصاب کردن که بله قربان گوی خوبی است این بنده خدا فقط حضور فیزیکی در فدراسیون داره... یعنی غیر اینم نباید باشه خبرورزشی و نگارنده این مطلب خیلی بهتر از هر کسی میدونه استفاده کردن از " واژه انتخابات " در کشور ما فقط روی کاغذ نوشته میشه، مطمئن باشید انتصاب سرپرست تیم ملی قبلا انجام شده و اسم رو به ایشون دادن تا جناب شهاب الدین فقط اعلام کنن حالا د‌ُم این رمال به کجا وصل بعدا صداش در میاد
  • مهر آفرین پارسی IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    درود بر آقای جوادی عزیز که به همه نشان داد هنوز هستن، آدم هایی که شرافت و منافع ملی رو به پست و مقام و پول نفروشند! آقای عزیزی خادم !شما روزی که آمدید گفتید شایسته سالار در اولویت من قرار داره و نه دوستی و همشهری بودن،پس الان این بانده لر زبان ها چیه راه انداختی؟ 1 عزیزی خادم، سمت:ریاست فدراسیون ( لر ) 2 بهاروند ،سمت:نایب ریس و مشاور ( لر ) 3 خداد افشاریان،سمت: ریس کمیته داوران ( لر ) 4 خورشیدی،سمت:سرپرست تیم ملی ( لر ) 5 خطیر جاسوس،سمت:مشاور (لر ) باور کنید مردم خیلی خوب میفهمند باور کنید!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی