یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲
۸ |
۴
مخالفت عجیب AFC با پرسپولیس/ آشپز ایرانی ممنوع!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکنون با حضور آشپز ایرانی در هتل محل اقامت پرسپولیس موافقت نکرده است.

خبرورزشی - پس از ورود تیم فوتبال پرسپولیس ایران به شهر گوا هند برای حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در هتل توریستی و فوق‌العاده شیک ITC Grand گوا که در مجاورت دریا قرار گرفته اقامت کردند.

این هتل حدود ۱۰۴ اتاق بزرگ دارد که همین موضوع سبب می‌شود شاگردان یحیی گل‌محمدی بتوانند با استفاده از این امکانات اتاق هایی که البته فاصله زیادی از هم دارند، وضعیت اقامتی خوبی را پشت سر بگذارند.

این هتل به امکاناتی مثل سالن‌های پذیرایی، استخر، سالن ورزشی، زمین گلف، گل‌فروشی و .... مجهز است. 

توریست‌ها در کنار سرخ‌پوشان قرار گرفتند

مشکل بزرگ پرسپولیس در زمان حضور در هتل اقامت همزمان توریست‌ها در آن است به همین دلیل شرایط برای رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و قرنطینه تیم فراهم نیست. این امر نگرانی‌هایی را درباره کرونا در اردوگاه سرخ‌پوشان ایجاد کرده است.

بارش باران از عصر امروز آغاز می‌شود

آب و هوای فعلی در این جزیره نیمه ابری و تا حدودی ابری است. طبق گزارش های هواشناسی احتمال بارش باران در شهر گوا از عصر امروز وجود دارد. دمای هوا از صبح امروز تا آخرین ساعت شب بین ۳۱ تا ۳۳ درجه متغیر است.

البته شرجی بودن هوا یکی دیگر از مواردی است که پرسپولیسی‌ها اکنون با آن مواجه شده اند. رطوبت ۷۰ درصدی در کنار قرار گرفتن هتل پرسپولیس کنار دریا سبب شده اعضای این کاروان با وضعیتی کاملا شرجی مواجه باشند.

AFC مخالف حضور آشپز ایرانی در هتل محل اقامت پرسپولیس

مخالفت AFC با حضور آشپز ایرانی در هتل

مدیران باشگاه پرسپولیس حدود یک ماه قبل در مذاکره با AFC درخواست کردند یک آشپز ایرانی در آشپزخانه هتل آنها مستقر شود تا سرخ‌‍ پوشان از لحاظ غذایی دچار مشکل نشوند. البته مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا در اقدامی عجیب و در شرایطی که توریست‌های زیادی در هتل حضور دارند فعلا با بهانه کردن مسائل مربوط به کرونا با این درخواست موافقت‌ نکرده‌اند. 

با این وجود کیفیت و تنوع غذاها در این هتل تاکنون مورد انتقاد پرسپولیسی‌ها قرار نگرفته است. 

پرسپولیسی‌ها منتظر اعلام جواب تست کرونا

همچنین قرار است پاسخ تست کرونای دو مرحله ای اعضای تیم ایرانی که پس از ورود آنها در فرودگاه و هتل از آنها گرفته شد تا امشب مشخص شود تا پس از آن شاگردان یحیی گل‌محمدی اولین تمرین خود را در گوا برگزار کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجهول الهویه IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    نمیدونم حضرات پس کی و چجوری میخوان احساس حقارت کنن؟
  • محمود IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    اینجور وقتا فدراسیون هر کشور باید از نماینده هاش حمایت کنه،فعلا رئیس فدراسیون ما شده پادو و سخنگوی ای اف سی و چپ و راست مصاحبه میکنه که تقصیر اونا نیست.اینه نتیجه پست گرفتن استاد لابیگری
  • Payam US ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    ای کاش این همه اخباری که در مورد پرسپولیس می‌زنید را در مورد فولاد خوزستان هم کار می‌کردید. بنده های خدا تو سکوت خبری رفتن چهارتا زدن. حتی وقتی بازی تمام شد شما خبری اصلی را در مورد کرونای سعید آقای کار کردید. این مه تبعیض چرا آخه. درسته تیم پرسپولیس پرطرفدار است ولی بالاخره فولاد هم از همین کشور رفته بود.
  • لنگ پرمدعای بی افتخار IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    آشپز ایرانی میتونست در وعده های غذایی ارتش لنگ از مکمل های دکتر یحیی استفاده بکنه، حیف شد
  • ق ر IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    رئیس فدارسیون و تاج خایینن به ابن کشور هستند تا که زیر چکمه‌های حقارت ای اف سی بایدخورد شود هر چهار نماینده ایران نباید میرفتن یا بابد التیماتوم بدهیم که اگر قرار اين همه بی عدالتی باشید از دوره دیگه شرکت نمی‌کنیم و بدانید بدون ستاره‌های باشگاهای ايران بازیهای لیگ آسیا زمین می خورده .
  • پرسپولیس بی رغیبه IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    تو دیگه چی میگی هر چی کیسه میبینم حس حسادت داره برو بابا تلاش کنید تا قهرمان بشید
  • تتلیتی وحشتناک باهوش US ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    چرا کسی پیگیر این نیست که چرا کنفدراسیون فوتبال عرعرستان و حومه ایران را میزبان نکرده
  • شاهین IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    پرسپولیس بی رغیبه...سواد در حد سلطان علی پروین با اون درصداش.....عزیزجان بی رقیبه درسته نه بی رغیبه....بفرستمت اکابر....خدایا با کیا شدیم 80 میلیون.....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی