ساعی: دست‌های پشت پرده می‌خواهند بگویند با پولادگر مشکل دارم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرفنی تیم ملی تکواندو درباره جدایی‌اش از فدراسیون به خبرورزشی گفت: بعد از دو ماه و نیم استعفایم را رسانه‌ای کردند تا بگویند پولادگر و ساعی با هم اختلاف دارند اما اتفاقا رابطه ما خیلی هم قوی‌تر شده است.

خبرورزشیهادی ساعی پرافتخارترین المپین ورزش کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرورزشی از دلایل استعفا خود گفت. در ادامه مصاحبه ساعی مدیر فنی سابق تیم ملی تکواندو را میخوانید:

آقای ساعی اوضاع چطور است، شنیده ایم که با تیم ملی تکواندو قطع همکاری کرده‌اید، دلیل این تصمیم چه بود؟
 
بله قطع همکاری کرده ام اما خبر اینکه با تیم ملی قطع همکاری کرده ام، اصلا خبر جدیدی نیست! من تقریبا دو ماه و نیم قبل از مسولیت خودم کناره گیری کردم و در رابطه با این تصمیمی که گرفتم ابتدا با شخص ریاست فدراسیون تکواندو هم مشورت کردم!

یعنی آقای پولادگر از استعفا شما خبر داشت و موافقت کرد؟
 
بله، وقتی تصمیم داشتم که چنین کاری انجام دهم، ابتدا با ریاست فدراسیون تکواندو جلسه ای داشتم و همان جا دلایل خودم را ریز به ریز مطرح کردم و از مسولیت خودم در تیم ملی استعفا دادم! اما اینکه چرا این خبر در شرایط فعلی رسانه ای شده برایم عجیب است، البته میدانم کار چه کسانی است.

با رئیس فدراسیون تکواندو مشکل داشتید یا اینکه موضوع چیز دیگری بود؟
 
نه اصلا با پولادگر هیچ مشکلی ندارم، اتفاقا از وقتی این اتفاق رخ داده، جلسات من با رئیس فدراسیون بیشتر شده و رابطه ما خیلی هم قوی تر شده است. همان مقطع که تصمیم به استعفا گرفتم تمام ریز و درشت دلایل را با رئیس فدراسیون در میان گذاشتم. ضمن اینکه قرار نبود این موضوع تا بعد از المپیک رسانه ای شود، چون مهم موفقیت تکواندو است نه پست و جایگاه اما دست های پشت پرده برای بهم زدن فضای تکواندو این موضوع را رسانه ای کرده اند، میخواهند این طور جلوه دهند که پولادگر و ساعی با هم مشکل دارند و دوباره جنجال به پا کنند اما اصلا چنین چیزی نیست، اتفاقا الان خیلی رابطه بنده و رییس فدراسیون تکواندو خوب شده است و جلسات زیادی هم با هم طی این مدت داشتیم، حتی بنده به رییس فدراسیون هم گفته ام که هر حمایتی از جانب من نیاز باشد، بنده در خدمت تکواندو ایران هستم.

پس قرار بر این بوده موضوع کناره گیری شما از تیم ملی رسانه‌ای نشود؟
 
بله ما در جلسه تصمیم گرفتیم که این موضوع رسانه ای نشود و تکواندو در فضای آرام تمرینات خود را پیگیری کند، اما از آنجایی که یکی سری ها دوست ندارند تکواندو در آرامش باشد، این موضوع را رسانه ای کردند تا  به همه بگویند پولادگر و ساعی باهم به اختلاف خورده اند اما اصلا چنین چیزی نیست.

جدایی بسحاق از تیم ملی هم به رفتن شما ارتباط دارد؟
 
اصلا به هیچ عنوان رفتن بسحاق ربطی به من ندارد. خیلی ها با من تماس گرفتند و دلایل خط خوردن بسحاق را از کادرفنی تیم ملی سوال کردند، اما اعلام کردم که واقعا از رفتن بسحاق خبر ندارم.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی