سرمربی اینتر: خودم را برای بازیکنانم در آتش هم می‌اندازم!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم اینتر از پیروزی تیمش برابر کالیاری و نزدیک‌تر شدن به قهرمانی در سری A ابراز خرسندی کرد و شاگردان خود را ستود.

خبرورزشی - آنتونیو کونته سرمربی اینتر پس از پیروزی یک بر صفر روز گذشته (یکشنبه) تیمش برابر کالیاری در هفته سی‌ام سری ‌آ ایتالیا که حاشیه امنیت ۱۱ امتیازی نراتزوری در صدر جدول را حفظ کرد به شبکه DAZN گفت: «حالا تعداد بازی‌های باقیمانده تا پایان فصل کمتر است و هر پیروزی شش امتیاز می‌ارزد. میلان روز قبل پارما را شکست داده بود و به همین دلیل لازم بود که ما هم بازی‌مان را ببریم تا فاصله ما کم نشود. بسیاری از بازیکنان من هرگز چنین فشاری را تجربه نکرده‌اند و من هم کاملاً از کاری آنها دارند انجام می‌دهند رضایت دارم. در یکی دو فصل گذشته ما کلی پیشرفت کردیم. من پیروز شدن را خیلی دوست دارم و می‌خواهم آن را به بازیکنانم هم انتقال دهم. اما الان نمی‌خواهم بایستم و بازی‌های باقیمانده به پایان فصل را برای رسیدن به قهرمانی بشمارم. کار هنوز تمام نشده است. هنوز هشت بازی دیگر تا پایان فصل داریم. یوونتوس یک دهه بر فوتبال ایتالیا سلطه داشت اما در یک سال و نیم اخیر ما وضعیت لیگ را تغییر دادیم. کاری که بازیکنان من دارند انجام می‌دهند سزاوار تحسین است هرچند که هنوز می‌بینم خیلی‌ها دارند از عملکرد ما در لیگ قهرمانان ایراد می‌گیرند (اینتر در مرحله گروهی به عنوان تیم چهارم از گردونه رقابت‌ها کنار رفت).»

بعضی از بازیکنان اینتر حتی پس از بازی هم به تمرین ادامه دادند. کونته در این باره هم گفت: «این خیلی چیزها را درباره گروه ما می‌گوید. بازیکنانم نمی‌خواهند موفقیت‌شان را تضمین شده بدانند. من به آنها یک روز استراحت دادم، اما خودشان باز هم تمرین می‌کنند. آنها و من نیاز به استراحت داریم.»

کونته بابت تک گل تیمش شادی بی‌حد و حصری انجام داد و حتی صورت اشرف حکیمی که پاس این گل را با متئو دارمیان داد، بوسید. او در این خصوص هم اظهار داشت: «من خودم را برادر بزرگتر این بازیکنان نمی‌دانم، اما گاهی پیشانی‌شان را می‌بوسم. آنها می‌دانند که من به خاطرشان خودم را در آتش هم می‌اندازم. حکیمی و دارمیان لیاقت این گل را داشتند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی