AFC باید بابت انتخاب هند برای میزبانی پرسپولیس توضیح دهد!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تیم فوتبال پرسپولیس که قرار بود دیروز راهی گوای هند شود تا در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کند به دلیل مخالفت نیروی دریایی هند با پرواز آنها، با سرگردانی و تاخیر چندین ساعته مواجه شد.  

خبرورزشیاز لحظه‌ای که نام کشور هند برای میزبانی گروه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد، سوالات زیادی در ذهن هواداران فوتبال و مدیران باشگاه‌های حاضر در این رقابت‌ها شکل گرفت که آیا این کشور می‌تواند میزبان خوبی برای مسابقات باشد؟ خیلی زود و حتی قبل از اعزام تیم به هند پاسخ این سوال مشخص شد و حالا هر چه که می‌گذرد بیشتر مشخص می‌شود چرا منتقدان کنفدراسیون فوتبال آسیا این نهاد را به گرفتن تصمیمات سیاسی و غیر فوتبالی و همچنین بی‌کفایتی متهم می‌کردند.  اولین مورد دادن ویزا به بازیکنان پرسپولیس بود که با کلی مکافات و تلاش شبانه‌روزی به دست آمد.

بیشتر بخوانید:

پروسه‌ای که تا ۲۴ ساعت قبل از پرواز تیم به هند طول کشید و حتی بیم آن می‌رفت چند بازیکن جا بمانند و در ادامه مجبور شوند خودشان تنهایی به اردوی تیم ملحق شوند. بعد از آن هم دخالت نیروی دریایی کشور هند در پرواز پرسپولیس بود. 

جایی که به نظر می‌رسید باید فدراسیون فوتبال هند تمام اقدامات لازم را انجام می‌داد و مجوزهای لازم را دریافت می‌کرد. ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در این رابطه روز گذشته گفت: «متاسفانه کشور هند اجازه پرواز به ما نمی‌دهد. این موضوع از دست باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال خارج است و به کشور هند مربوط می‌شود. فرودگاه شهر گوا در اختیار نیروی دریایی هند قرار دارد و تا روز گذشته همه‌چیز برای سفر ما «اوکی» بود، اما امروز این مشکل پیش آمده است. بارهای تیم ما هم در هواپیماست و منتظریم تا این مشکل برطرف شود.» اما سومین مورد از مشکلات میزبانی هندی‌ها هم که از چند روز قبل مشخص شد، نبود برنامه خاصی در کشور هند برای مقابله با بیماری کروناست. طبق اعلام مدیران باشگاه‌ پرسپولیس خبری از حباب ایمن در هند نخواهد بود و پرسپولیسی‌ها به هتلی می‌روند که قرنطینه نیست و نزدیک به ۲۵۰ اتاق دارد و از غذاخوری مشترک، لابی، استخر و سایر فضاهای مشترک بهره می‌برند. 

شکوری در این رابطه افزود: «حبابی که برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی سال گذشته در قطر وجود داشت، در هند وجود ندارد. مجبور شدیم این هتل را بگیریم. این بهترین هتلی است که در شهر گوا وجود دارد و الریان قطر هم در همین هتل اسکان دارد. ما نمی‌دانیم اصلا چطور این امکانات تایید و به هند میزبانی داده شده است. من قبلا هم گفتم، ما به کشوری می‌رویم که شرایط بسیار ویژه‌ای دارد. هند مانند قطر، امارات و حتی ایران نیست و شرایط متفاوتی دارد.» به هر ترتیب با هماهنگی‌هایی که در کشور هند صورت گرفت پرواز کاروان پرسپولیس به این کشور انجام شد. سرخ‌ها در نخستین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه مقابل الوحده امارات قرار می‌گیرند.

ابراهیم شکوری پیش از عزیمت به هند گفت: «امیدواریم مشکلات دیگری برای تیم پیش نیاید و سفر و اردوی خوبی را در هند داشته باشیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی CA ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    حتمن حتمن توضیح می‌دهد!
  • نعمتی دانشگر IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    اینها فقط میخوان ورزش ایران مخصوصا تیم فوتبال پرسپولیس را خسته کنند وباعث ناآرامی درتیم بوجود بیاد مگه حق میزبانی ایران برای جام جهانی 2025 را نگرفتن دادن به قطر تمام فدراسیونها وAFCهم شده سیاسی اخه ورزش را از سیاست بدور نگهدارید تا مثل بازیهای کشورهای دیگر انسان لذت ببرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی