نگرانی بزرگ سرخ‌ها با شروع لیگ قهرمانان/ پرسپولیس دو ستاره دیگر را از دست می‌دهد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شروع لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند یک نگرانی خاص برای هوادران پرسپولیس به همراه داشته باشد.

خبرورزشی - پرسپولیس در حالی راهی لیگ قهرمانان آسیا شده که چند بازیکن این تیم در پایان فصل قراردادشان به پایان می رسد. همین ماجرا می‌تواند باعث نگرانی کادر فنی و هواداران پرسپولیس شود.

فصل قبل با درخشش شجاع خلیل زاده و بشار رسن در این رقابت‌ها، تیم های قطری در همان زمان برگزاری مسابقات برای ستاره‌های پرسپولیس دندان تیز کردند و در نهایت با پیشنهادات اغواکننده خود دو ستاره پرسپولیس را به خدمت گرفتند.

این در حالی است که طی چند وقت اخیر شایعاتی در خصوص پیشنهاد باشگاه‌های قطری به حسین کنعانی و احمد نوراللهی مطرح شده است. دو بازیکنی که در پایان فصل قراردادشان به پایان می‌رسد  و فعلا توافقی با مدیران این باشگاه برای تمدید نکرده‌اند.

درخشش در لیگ قهرمانان حتما با پیشنهاداتی برای این دو بازیکن همراه خواهد بود و در صورتی که رقم این پیشنهادات چشمگیر باشد احتمالا باید شاهد جدایی آنها در پایان فصل باشیم. موضوعی که می‌تواند از همین حالا باعث نگرانی هواداران پرسپولیس شود.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عباسقلیخان IN ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    عجب آدمای مزخرفی هستید حالا که پرسپولیس آرامش داره و هوادار منتظر شروع بازیهای لیگ قهرمانان آسیاست چرا خبر های استرس زا را کار میکنید برای استقلال خبر های خوب و دلگرم کننده ولی برای پرسپولیسی ها خبر های هجو و من درآوردی خیلی خیلی نامردید واقعا برای چندمین بار ثابت شده استقلالی داغونی هستید اینطوری میخواهید جام بگیرید،زهی خیال باطل،استقلال عمرا عربهای کثافت بزارن از گروه صعود کنه
  • سعید IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    تو چرا همش بر علیه پرسپولیس حاشیه سازی می کنی چرا اخه انگار ن انگار ایرانی هستی متاسفم براتون لااقل ما که دنبال کننده خبرهاتون هستیم خبرهای ارسالی رو از منبع موثق و صد در صد بگیرین چون دنبال کننده هاتون ازتون انتظاراتی دارن نه حاشیه سازی و شایعه و اخبار کذب
  • یک ایرانی IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    حداقل الان که هوادار خودش کم دقدقه نداره و نگران شرایط کرونایی و بازی های لیگه حاشیه سازی نکنید خواهشاً

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی