دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶
۵ |
۰
کار سرمربی سایپا تمام شد/ خداحافظ آقای باوفا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جدایی ابراهیم صادقی از سایپا پس از گذشت ۲۰ هفته از رقابت‌های لیگ برتر قطعی است و سرمربی این تیم تا پایان هفته جاری انتخاب خواهد شد.

خبرورزشی - پس از شکست سایپا مقابل مس رفسنجان در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر، ابراهیم صادقی، سرمربی این تیم در نشست خبری حاضر نشد و حالا زمزمه جدایی او به گوش می‌رسد.

صادقی در واکنش به خبر استعفای خود سکوت کرده و هنوز اظهار نظر رسمی در این خصوص نداشته، اما طبق تصمیم مدیران سایپا جدایی او از جمع نارنجی پوشان قطعی است و سرمربی جوان سایپا پس از نزدیک به دو فصل حضور روی نیمکت این تیم، باید با شاگردانش خداحافظی کند.

مدیران سایپا ضمن به توافق رسیدن با صادقی برای جدایی، به صورت همزمان برای انتخاب سرمربی جدید هم تلاش خواهند کرد و طبق برنامه اعلام شده قصد دارند تا پایان هفته جاری جانشین صادقی را معرفی کنند. تصمیم‌گیری درباره دستیاران صادقی نیز در اختیار سرمربی بعدی خواهد بود و باشگاه سایپا قصد برکناری آنها را در شرایط فعلی ندارد.

ابراهیم صادقی از جمله بازیکنانی است که سال های سال در سایپا بازی کرد و به پیراهن این تیم وفادار ماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاج اصیل اریایی IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    صادقی به جای تمرین تیمش و کار فنی همش دنبال خبرهای لنگ و سنگ لنگ به سینه میزد که شاید پاپا مسعود بگه چون دنبال خبر لنگییاست از این پس داورها بازی سایپا هم مثل بازیهای لنگ در بیاورد و سایپا هم با گل افساید وپنالتی هدیه ای پاپا مسعود وداورها بیزن حیدری و زاهدیفر پیروز بشه زکی خیال باطل
    • شپر IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
      واقعا تو یک تاجی اصیل هستی خخخخخ
  • سایپایی دو اتیشه هستم IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    سایپا رو فقط یه نفر میتونه درست کنه اونم علی دایی هست ولا غیر
  • شاهین IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    ابراهیم صادقی بازیکن خوب و وفاداری بوده واسه سایپا شکی در اون نیس کاش سایپا ازین سرمایه اش بهتر استفاده میکرد چند سال بعنوان کمک زیر دست مربی های های باتجربه در تیمش استفاده میکرد الانم دیر نشدش بجای اخراجش بعنوان کمک مربی ازش استفاده کنند تا تجربه کسب کنه یسری آدمای بد بخت و ذلیل همش فکرشون مشغول اینه که فلانی که آدم موفقی هستش بعنوان مختلف از روی حسادت تهمتو افترا بهش میزنند عین خاله زنکا موفقیت طرف رو زیر سوال ببرن که فرضا سرمایه شو از راه دزدی بدست آوردش اصلا فکرو ذهنشو متمرکز این نمیکنه خودش چکارایی بکنه موفق باشه دقیقا حال روز کیسه و کیسه کشا همچی حالتی هستش از حسادت دارن
    • سایپا دو اتیشه IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
      تو سایپایی هستی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی