نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
اقدام شگفت‌انگیز یک ستاره/ بریدن پای دلال‌ها از قرارداد بزرگ
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کوین دبروینه ستاره بلژیکی و باتجربه منچسترسیتی در اقدامی تحسین‌آمیز و شگفت‌انگیز بدون حضور هیچ ایجنت یا دلالی قراردادش را با باشگاه تمدید کرد.

خبرورزشی - کوین دبروینه ستاره منچسترسیتی به تازگی قرارداد خود را با این باشگاه تا سال ۲۰۲۵ تمدید کرده است. این خبری خوب برای هواداران این باشگاه در هفته گذشته بود.

این بازیکن در شکست خانگی سیتی مقابل لیدزیونایتد در زمین حضور نداشت و گواردیولا ترجیح داد برای بازی برگشت مقابل دورتموند در لیگ قهرمانان به او استراحت دهد. او که بعد از مدت‌ها مصدومیت به ترکیب سیتی برگشته، مثل گذشته یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان این تیم به شمار می‌رود. عملکرد درخشان کوین در بازی‌های هفته گذشته مقابل لستر در لیگ برتر و دورتموند در لیگ قهرمانان، نشان از آمادگی او در این روزها دارد. او تقریباً هر هفته همین‌طور است و با پاس‌های بی‌نظیر و گل‌هایی که می‌زند تیمش را به سمت موفقیت هدایت می‌کند.

قرارداد جدید کوین او را تبدیل به پردرآمدترین بازیکن لیگ برتر انگلیس می‌کند اما نکته مهمتری که در مورد این تمدید قرارداد وجود داشت این بود که کوین دبروینه به تنهایی و بدون حضور ایجنت با منچسترسیتی وارد مذاکره شد تا عملاً در این ماجرا ایجنت‌های فوتبالی نقشی نداشته باشند. همین اقدام او نیز تحسین بسیاری از اهالی فوتبال را در انگلیس در پی داشت. البته که ایجنت‌های زیادی در فوتبال حضور دارند که افرادی شریف و صادق هستند که برای منافع موکلان خود سخت تلاش می‌کنند و فقط به فکر پر کردن جیب خود نیستند و فقط در موارد تمدید قرارداد دیده نمی‌شوند. از طرف دیگر در هر باشگاهی نیز مدیرانی وجود دارند که همیشه به دنبال این هستند که به بازیکنان، مبالغی کمتر از آنچه حق‌شان است، بپردازند اما عملکرد ایجنت‌های خوب همیشه تحت تأثیر افرادی چون مینو رایولا و ایجنت‌های سرشناسی است که درصدهای بالایی از انتقال بازیکنان به تیم‌های دیگر دریافت می‌کنند و عملاً نقشی جز به‌هم زدن بازار و تمرکز تیم و بازیکن ندارند. گفته می‌شود او به تنهایی روی انتقال پل پوگبا از یوونتوس به منچستریونایتد بیش از ۴۰ میلیون پوند درآمد داشته است. جالب اینکه از سال ۲۰۱۶ که این انتقال انجام شد، رایولا بارها در مصاحبه‌های مختلف عنوان کرده که پوگبا از شرایط خود در منچستر راضی نیست و قصد دارد برای تیم دیگری بازی کند!

حالا رایولا این روزها درگیر چرخیدن در اروپا بابت تیم پیدا کردن برای ارلینگ هالند ستاره نروژی است، با وجودی که این بازیکن با دورتموند قرارداد دارد. در دوره‌ای که بسیاری از باشگاه‌ها بابت بحران ناشی از کرونا با مشکلات اقتصادی دست به گیربان هستند و در شرایطی که فقط باشگاه‌های انگلیسی طی یک سال گذشته بیش از ۲۷۲ میلیون پوند به جیب ایجنت‌ها ریخته‌اند، افرادی مثل رایولا دلیلی برای به جنون کشیده شدن وضعیت فوتبال هستند.

به همین دلیل است که تصمیم دبروینه برای مذاکره به صورت شخصی و بدون دخالت اینجنت و فقط با کمک پدرش، تا این حد ارزشمند و با اهمیت به‌شمار می‌رود. 

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کاربر IR ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    ایجنت از فوتبال حذف نمیشه اونم به یه دلیل ساده، همون دلیلی که باعث شد ایجنتها در فوتبال قدرت بگیرن== کلاهبرداری مکرر باشگاهها از بازیکنانی که قانون را نمیدانستند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی