نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
فرنگی‌کاران آمدند، مسافران بلغار فردا و آزادکاران چهارشنبه می‌آیند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاروان کشتی‌ فرنگی اعزامی به مسابقات گزینشی سهمیه المپیک در قزاقستان، به میهن بازگشت. 

خبرورزشی - فرنگی‌کاران اعزامی که برای کسب ۳ سهمیه و تکمیل تیم‌ملی کشتی‌فرنگی به آلماتی رفته بودند، باتلاش محمدرضا گرایی و محمدهادی ساروی موفق به‌کسب دو سهمیه المپیک در اوزان ۶۷ و ۹۷ کیلو شدند، حسین نوری هم در کسب سهمیه ۸۷ کیلو ناکام ماند. کاروان کشتی‌فرنگی کشورمان صبح امروز به‌میهن بازگشت. 

تیمهای منتخب کشتی‌ آزاد و فرنگی که برای شرکت در مسابقات بین‌المللی جام های دان‌کلوف و نیکلای پتروف با ۴ آزادکار و ۴ فرنگی‌کار به شهر پلودیو بلغارستان اعزام شده بودند، با ۶ طلا و یک نقره به کارشان خاتمه دادند. در کشتی‌آزاد جمال عبادی، حمیدرضا زرین‌پیکر، مجتبی گلیج و امین طاهری در اوزان ۷۴، ۷۹، ۹۷ و ۱۲۵ کیلو طلا گرفتند. در کشتی ‌فرنگی نیز پویا ناصرپور و علی ارسلان دراوزان ۶۰ و ۷۲ کیلو طلا گرفتند. مهدی فلاح در ۹۷ کیلو نقره گرفت و آرمین محب‌ثابت نیز در ۶۳ کیلو حذف شد. مسافران بلغارستان فردا به میهن برمی‌گردند.
تیم منتخب کشتی آزاد کشورمان که برای کسب سهمیه ۳ وزن باقیمانده المپیک به قزاقستان سفر کرده و با جنگندگی امیرمحمد یزدانی، یونس امامی و محمدحسین محمدیان موفق به کسب سهمیه های اوزان ۶۵، ۷۴ و ۹۷ کیلو و تکمیل تیم‌ملی اعزامی کشورمان به المپیک ۲۰۲۱ توکیو شده و به وسیله امامی و محمدیان دو طلا و یزدانی یک نقره گرفتند، صبح چهارشنبه به تهران بازمی‌گردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی