دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
۱ |
۰
حمایت پیشکسوت پرخاطره فوتبال ایران از یک مربی استقلالی
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی‌اکبر استاد اسدی پیشکسوت فوتبال تبریز معتقد است ماشین‌سازی می‌تواند نتایج خوبی با علیرضا اکبرپور بگیرد.

خبرورزشی - علی‌اکبر استاد اسدی ملی پوش اسبق تیم ملی ایران که مردم از او خاطرات زیادی دارند درباره اولین حضور اکبرپور روی نیمکت ماشین‌سازی و تساوی با آلومینیوم اراک گفت: اکبرپور محصول ماشین‌سازی است. او بیش از ۱۰ سال در این تیم حضور داشته و آشنایی خوبی با فوتبال تبریز دارد. درست است که تا به حال هدایت یک تیم لیگ برتری را برعهده نداشته اما به نظر من می‌تواند موفق باشد.

استاد اسدی ادامه داد: به نظر من اکبرپور را دیر آوردند. تیمش در همان بازی اول هم نشان داد که خوب بازی می‌کند. ماشین‌سازی نباید ناامید باشد. به نظر من این تیم با هدایت اکبرپور می‌تواند در لیگ بماند و تنها شرطش این است که در طول مسیر هیچ‌وقت انگیزه و امیدشان را از دست ندهند.

حمایت پیشکسوت پرخاطره فوتبال ایران از یک مربی

استاد اسدی درباره شرایط تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: به هر حال تراکتور پس از سال‌ها به این مسابقات برگشته است و تیم کم‌تجربه‌ای نیست. آن‌ها بازیکنان خوبی دارند و خطیبی هم مربی زرنگی است. او می‌داند چطور در مسابقات مهم نتیجه بگیرد. کاش او از ابتدای فصل سرمربی تیم می‌شد تا بتواند تیمی را با بازیکنان مدنظرش درست کند. جایگزین‌های خوبی نه برای مهری و نه برای حاجی‌صفی جذب نشده‌اند و این کار تراکتور و خطیبی را در آسیا سخت می‌کند.

اینجا ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اسی 4 IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    بی سرو صدا و نامحسوس اومد تیم ملی بدون دخالت هیچ دستی ! بدون سرو صدا هم رفت که رفت تنها کار پرسرو صدا و گوهربارش گلی بود که به زیبایی تمام به خودمون زد (مقدماتی 1998 پلی آف با ژاپن )اینقدر این کارش زیبا بود که هر بار نام استاد اسدی میاد گمون نکنم کسی بتونه جلوی خنده ش رو بگیره تنها شانسی که آوردیم بازیکن ژاپن داشت تو آفساید چرخ میزد خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی