دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱
۰ |
۰
مربی گل‌گهر: نشان داده‌ایم دنبال فوتبال مالکانه هستیم
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جلال امیدیان گفت: کیفیت تیم ما از ابتدای فصل مشخص بوده و همگان اذعان داشتند گل‌گهر جزو تیم‌های خوب است.

خبرورزشی - جلال امیدیان پس از برتری دو بر صفر تیم گل‌گهر مقابل پیکان در نشست خبری اظهار داشت: به بچه‌های تیم تبریک می‌گویم که از دقیقه یک تا پایان بازی با تمرکز بسیار بالایی کار کرده و سختکوش بودند. روی هر توپی سخت‌گیری کردند. تمریناتی که در هفته گذشته انجام دادیم به بهترین شکل در زمین پیاده کردند. گل‌گهر با ارائه فوتبالی مقتدرانه  قابل احترام به پیروزی رسید.

بیشتر ببینید و بخوانید:

وی افزود: باید به تیم پیکان هم خسته نباشید بگویم زیرا آنها هم امسال واقعا سخت‌کوشی خود را نشان داده‌اند . هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه پیکان امروز به ما درس دادند. شاید به دلیل شکست ناراحت بودند اما در پایان بازی کنار امیر قلعه‌نویی آمده و این برد را در کنار رختکن به ما تبریک گفتند. این درس بزرگ برای فوتبال قطعا در ادامه راه به ما کمک می‌کند.

مربی گل‌گهر درباره صعود این تیم به رتبه چهارم جدول و نزدیک شدن به کسب سهمیه آسیا توضیح داد: کیفیت تیم ما از ابتدای فصل مشخص بوده و همگان اذعان داشتند گل‌گهر جزو تیم‌های باکیفیت بوده است. نتایج خوب‌مان انتظارها را بالا برد اما در ادامه راه مشکلاتی مثل اشتباهات داوری، بدشانسی‌ها و عدم تمرکز خودمان که جزئی از فوتبال است به وجود آمد.

امیدیان تصریح کرد: شانس در فوتبال خیلی مهم است  و ما هم بدشانسی‌هایی آورده ایم اما نگاه مان بازی به بازی است. گل‌گهر تیم نوپایی بوده که تازه به لیگ برتر آمده و نتایج ابتدای فصل هم انتظارها را بالاتر برد. وجود امیر قلعه‌نویی در این تیم هم به هر حال انتظارها را بالاتر می‌برد اما نشان داده‌ایم دنبال فوتبال مالکانه هستیم. بازی به بازی پیش می رویم. قطعا دنبال اتفاق‌های خوب هستیم اما دنبال این نیستیم به تیم فشار بیاید تا بار دیگر انتظارها بالا برود. اطمینان دارم فوتبال و نتیجه امروز در ادامه راه خیلی به ما کمک می‌کند.

وی درباره آخرین وضعیت فرشید باقری و سایر نفرات مصدوم گل گهر گفت: روی باقری با وجود اینکه می توانست کنار تیم باشد ریسک نکردیم. به هر حال بازیکن بزرگی است که در ادامه راه به ما کمک می کند. منتظر ماندیم که مصدومیت فرشید کامل برطرف شود. فکر می کنم امین پورعلی را هم در بازی اختیار داشته باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی