تارتار: باید با داوران خطاکار برخورد شود/ دیگر تحمل اشتباهات داوری را نداریم
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم پیکان با اشاره به اشتباهات داوری طی هفته‌های اخیر علیه تیمش گفت: داوران دقت خیلی بیشتری روی بازی‌های ما داشته باشند چون دیگر تحملش را نداریم و سخت است که از ناحیه داوری دوباره صدمه بخوریم.

خبرورزشی - مهدی تارتار، سرمربی تیم پیکان تهران در نشست خبری پس از شکست شاگردانش مقابل گل گهر سیرجان اظهار داشت: ما بازی را خوب شروع نکردیم و یکی دو تا از بچه‌های ما در باد بازی با استقلال خواب بودند و نکاتی را که گفتیم انجام ندادند و یک گلی را دریافت کردیم که شک و شبهه در آن زیاد است. در روزی که ما بد بودیم، به نظرم گروه داوری اگر اشتباهاتی را که ما فکر می‌کنیم صورت گرفته، انجام داده باشد، تاثیری مستقیم روی نتیجه بازی گذاشته و همانطوری که به من و همکارم کارت داد تا ما را از بازی بعدی محروم کند، انتظار داریم در صورت اشتباه داوری، کمیته داوران هم برخورد لازم را انجام بدهد.

بیشتر ببینید:

او ادامه داد: به هر حال ما شبانه روز را برای موفقیت تیم گذاشته‌ایم، مجموعه‌ای که جوانان خیلی زیادی دارد. همه جوانان ما دوست دارند یک روزی بازیکنان بزرگی شوند اما نتایج در آن تاثیرگذار است. الان هم اتفاق خاصی نیفتاده، به تیم گل گهر تبریک می‌گویم. به هر حال تیمی هستند که سرمایه گذاری کرده‌اند و کار درستی را انجام داده‌اند. 

تارتار اضافه کرد: تفاوت‌های زیادی هم در هزینه‌های هر دو تیم وجود دارد ولی دور رفت را ما بردیم، بازی که در سیرجان بود و اشتباه داوری هم وجود نداشت. دور برگشت را هم واگذار کردیم، با اشتباهات داوری و این واقعا باید بررسی شود. اگر آن اشتباهات صورت گرفته باشد ما انتظار برخورد داریم. همانطوری که همیشه اعلام کردیم دستمزد داوران کم است، الان هم اعلام می‌کنم و باید تشکر کرد که آقای عزیزی خادم می‌خواهند دستمزد داوران را افزایش بدهند که جای تشکر دارد ولی انتظار داریم با داوری که اشتباه کرده و سرنوشت این مجموعه را در اصل خراب کرده و در آینده تاثیرگذار بوده، انتظار برخورد شدید داریم. اگر هم اشتباهی صورت نگرفته که در آن صورت ما اشتباه کردیم و از داور تشکر می‌کنیم. اگر عدالت اجرا شده باشد، اگر نشده انتظار داریم که برخورد قاطع صورت بگیرد.

سرمربی تیم پیکان درمورد اشتباهات داوری گفت: این چندمین بازی است که ما متضرر می‌شویم، طی سه چهار هفته گذشته پنالتی سالم ما را برگرداندند، در بازی گذشته پنالتی مسلم ما را نگرفتند، در بازی امروز هم اشتباهاتی هم صورت گرفته که البته کارشناسی باید صورت بگیرد. انتظار داریم که ما را داوران به عنوان یک تیم خنثی نبینند. به هر حال ما در میانه جدول قرار گرفتیم و فعلا خطر سقوط نداریم، با سرمایه گذاری کمی که انجام دادیم به دنبال سهمیه نیستیم و قاطعانه می‌گویم که جزو سه تیم ارزان لیگ هستیم. نتایج نسبتا خوبی بوده، به هر حال ما از ناحیه داوری طی چندین هفته اخیر خیلی متضرر شدیم، داوران دقت خیلی بیشتری روی بازی‌های ما داشته باشند چون دیگر تحملش را نداریم و سخت است که از ناحیه داوری دوباره صدمه بخوریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی