نمایش ادامه‌دار مهاجم پرسپولیسی برای فریب هوادار/ لااقل با مدیرت هماهنگ می‌کردی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی علیپور ادعایی که بعد از جدایی از پرسپولیس مطرح کرده بود را دوباره بازگو کرد بدون توجه به اینکه قصه جدایی او پیش از این لو رفته بود.

خبرورزشی - علی علیپور مهاجم فصل قبل پرسپولیس بعد از به ثمر رساندن اولین گل خود در پرتغال دیشب گفت‌وگویی تصویری با فوتبال برتر داشت. مهاجم سرخ‌ها که فصل قبل در آستانه حضور در لیگ قهرمانان از این تیم جدا شد در این گفت‌و گو تلاش کرد تا واقعیت جدایی اش از پرسپولیس را به شکل وارونه جلوه دهد.

علیپور در این خصوص گفت: «در همه جای دنیا برای تمدید قرارداد باشگاه باید با بازیکن تماس بگیرند ولی کسی به من زنگ نزد. با این حال باز هم من خودم به باشگاه رفتم، چون مدیون پرسپولیس و هوادارانش بودم و وظیفه داشتم برای مذاکره به باشگاه بروم، ولی باشگاه و عواملی که بودند اجازه تمدید قراردادم را ندادند و نتوانستم در تیم محبوبم بمانم. چند روز به بازی‌های آسیایی پرسپولیس مانده است و دوست ندارم بیشتر از این درباره این موضوع صحبت کنم. برای همه تیم‌های ایرانی در آسیا آرزوی موفقیت می‌کنم.»

این در حالی است که او در پایان فصل و بعد از مدتها که پاسخی به مدیران پرسپولیس نمی‌داد در نهایت راهی باشگاه شد و در حالی که قرار بود به پیشنهاد مدیران این جواب دهد ناگهان خبر توافقش با ماریتیمو منتشر شد.

نمایش ادامه دار مهاجم سرخ ها برای فریب هوادار | لااقل با مدیرت هماهنگ می کردی!

علیپور بعد از مذاکره با مدیران پرسپولیس پستی منتشر کرد که خبر از تلاشش برای ادامه حضور در این تیم می‌داد اما مدیر باشگاه ماریتیمو یکی دو روز بعد از جدایی علیپور اعلام کرد «مشکل حضور علیپور در پرتغال از دست ما خارج است. بیش از دو ماه است که با علیپور قراداد بسته‌ایم و این بازیکن منتظر دریافت ویزا برای ورود به پرتغال است.»

این در حالی است که علیپور بعد از اتمام فصل تنها یک بار در باشگاه پرسپولیس حاضر شد و  حتی شنیده می‌شود با پیشنهاد مالی نسبتا بالای این تیم هم موافقت نکرد. در واقع اگر مدیران پرسپولیس قرارداد ۵۰ میلیاردی هم جلوی مهاجم سابق پرسپولیس می‌گذاشتند او چاره ای جز رد این پیشنهاد نداشت چرا قبلا پای برگه دیگری را امضا کرده بود. همه جدایی‌ها را که نمی‌شود گردن رسول پناه انداخت. علیپور بعد از ۶ فصل حضور در پرسپولیس حق داشت که به دنبال پیشرفت راهی فوتبال اروپا شود و به دلیل درخشش در این سال‌ها قرارداد دلاری هم ببندد. نوش جانش، اما باور کنید جدا شدن از یک باشگاه آنقدرها هم نیاز به اجرای چنین نمایش‌هایی ندارد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • طغرل IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    بازیکن مکتب جعل و فساد بوده دیگه، چه انتظاری دارید؟
    • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
      کیسه کش مکتب جعل با فاصله شما کاجی ها هستید و استادتون حاج فتل
  • کیسه مافیا ورزش IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    هواداران پرسپولیس ، کیسه کشا از بازگشت ستاره های سابق پرسپولیس مثل علیپور و شجاع احساس خطر می کنند برای همین همچین مقاله ها و پست هایی کار می شود تا هواداران با بازگشت شجاع و علیپور مخالفت کنند
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    علیپور یک تاجیه
    • ارمین IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
      طارمی چی؟ اون کاجی نیس؟ فرشاد پیوس چی؟ اصن چرا دور بریم خود یحیا هم کاجیهXD
  • شهرام ۶۶ GB ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    هرکی اومد به تیم پر افتخار ارتش سرخ خوش اومد ، هر کی هم رفت ، خوش رفت ، بارها ثابت شده که پرسپولیس کبیر محتاج بازیکن نیست بلکه این بازیکن ها هستن که باید منت پوشیدن پیراهن خوش نقش و رنگ پرسپولیس بکشن ، حالا هر شخصی با هر دلیل و بهانه ای رفت موفق باشه ولی دوباره با منت برمیگردید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی