۵
سه‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
۵ |
۰
واکنش جهانبخش به خبر جدایی از برایتون/ واقعاً نمی‌دانم!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

علیرضا جهانبخش گفت: میزبانی بحرین، ظلم بزرگ و آشکاری در حق فوتبال ایران بود که متأسفانه اعتراض به آن هم فعلاً نتیجه نداده است.

خبرورزشی - علیرضا جهانبخش هر بار که آمده تا در ترکیب برایتون جا بیفتد و جایگاه خود را به دست بیاورد، با شایعه‌های گوناگونی مواجه شده است. او که این روزها دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته و مقابل منچستریونایتد هم برای دقایقی کوتاه وارد زمین شد، دوباره با اخباری در زمینه جدایی‌اش از برایتون روبه‌رو شده است. او در مصاحبه‌ای به نکته‌های زیر اشاره کرد:

*روزهای سختی را سپری کردم و حالا که با تمام قوا در تمرینات برایتون شرکت می‌کنم، هدفم بازگشت به ترکیب اصلی است. مقابل منچستریونایتد هم در دقایق پایانی بازی کردم و امیدوارم در آینده دوباره روزهای خوبم با برایتون را تکرار کنم. آنقدر انگیزه دارم که مطمئنم به این هدفم خواهم رسید.

*دلم برای تیم ملی، جو اردو و بازیکنان تنگ شده است. در دوران مربیگری ویلموتس اتفاقاتی افتاد که نتوانستم در اردو باشم اما از زمان حضور دراگان اسکوچیچ، همیشه با او و وحید هاشمیان در ارتباط بوده‌ام و آنها هم پیگیر وضعیت من هستند. حدود دو ماه قبل بود که با اسکوچیچ صحبت کردم و آقا وحید هم دو سه هفته قبل با من تماس گرفت و شرایطم را به او توضیح دادم. با کادرفنی تیم ملی در ارتباط هستم و امیدوارم بتوانم در اردو حاضر باشم و تیم ملی را در بازی‌های حساس آینده همراهی کنم.

*به خاطر ممنوعیت ورود مسافران انگلیسی به ایران بود که نتوانستم در اردوی تیم ملی شرکت کنم. در این مدت پروازی از انگلیس به سوی ایران انجام نمی‌شود و دلیل اینکه در اردو حاضر نشدم، همین مسأله بود و نه مصدومیت. فقط امیدوارم این شرایط تغییر کند و ویروس کرونا هم از بین برود تا در اردوهای بعد و با صلاحدید کادرفنی بتوانم تیم ملی را همراهی کنم.

*میزبانی بحرین، ظلم بزرگ و آشکاری در حق فوتبال ایران بود که متأسفانه اعتراض به آن هم فعلاً نتیجه نداده است. ما سه بازی خانگی داشتیم که دو تا از آنها مقابل عراق و بحرین، رقبای جدی‌مان در تهران بود. خیلی راحت می‌توانستیم از امتیاز میزبانی بهره ببریم و حداقل یک قدم از حریفان خود جلو باشیم اما تصمیمی است که گرفته شده و باید با تمام قوا و اقتدار کامل در این مسابقات شرکت کنیم و نتیجه بگیریم.

*واقعاً نمی‌دانم اخبار جدایی ام از برایتون از کجا نشأت می‌گیرد و سرچشمه‌اش چه کسانی هستند. فقط می‌توانم بگویم تمرکز من روی حضور در ترکیب برایتون و انجام بازی‌های مثمرثمر در ادامه فصل است و به هیچ وجه ذهنم را درگیر این مسائل نمی‌کنم. تازه به شرایط بازی رسیده‌ام و نمی‌خواهم با فکر به این شایعه‌ها وقتم را تلف کنم. شما هم این شایعه‌ها را جدی نگیرید و به آنها توجه نکنید.

بیشتر بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • .،. IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    جناب جهانبخش می دونم به خاطر رفتار حرفه ای همچین مصاحبه ای کردی که میگی واقعا نمی دونم ولی هر وقت پاتر رفتار حرفه ای و اینکه سر قولش وایستاد رو رعایت کرد اونوقت بیا مصاحبه کن نمی دونم
  • Writer IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    بابا این پسره دیوانس سه فصله که بهش بازی نمیدن باز حاضره بیست سال دیگه بجنگه واسه ترکیب اصلی
  • یگی IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    بابا علیرضا بازیکن خوبیه. با اون بر گردونی که زد دهن همه باز موند، پاتر خنگه قدر نمیدونه بیارتش تو ترکیب زمانی میارتش تو ترکیب که اخرای بازی خداییش علیرضا حیف شد تو برایتون
  • بهنام IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    واقعا کدوم تمرکز نزدیک ۳ ساله برایتون هستی هنوز ترکیب اصلی نرفتی و هر بازی دو دیقه یا اصلا بازی نمیکنی پس الکی نکو بگو فقط بخاطر پول موندم همین
  • Sorin IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    بهترین سال فوتبالیش تو برایتون به هدر رفت حالا بازم میخواد بمونه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی