سه‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
۴ |
۳
دو ستاره ایرانی لیگ قهرمانان آسیا از نگاه AFC
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

۲ بازیکن سرخابی در فهرست ۶ ستاره لیگ قهرمانان آسیا در غرب از دید AFC انتخاب شدند.

خبرورزشی - سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه شروع لیگ قهرمانان آسیا در غرب به معربی ۶ ستاره این فصل از رقابت ها پرداخته است.

در سالی که شیوع ویروس کرونا تاثیر زیادی روی فوتبال گذاشت، کنفدراسیون فوتبال آسیا اقدام به معرفی ۶ بازیکن برتر غرب آسیا در لیگ قهرمانان کرده است.

ناصر الدساری (الهلال)

ابراهیم بایش (نیروهوایی)

ابراهیم یولدوشف (پاختاکور)

خالد الغنام (النصر)

مهدی قایدی (استقلال/ ایران)

درخشش این بازیکن جوان باعث شده او در ۲۲ سالگی به ستاره تیمش تبدیل شود و حتی به تیم ملی فوتبال ایران نیز دعوت شود و توانست در دیدار برابر بوسنی اولین گل ملی خود را به ثمر برساند. استقلال برای موفقیت در این فصل لیگ قهرمانان آسیا روی درخشش ستاره جوان خود حساب ویژه ای باز کرده است.

مهدی عبدی (پرسپولیس/ ایران)

عبدی که در ماه ژوئیه با پرسپولیس قهرمان لیگ شد، به اوج شکوفایی در نیمه دوم سال رسید؛ جایی که او نمایش های باکیفیتی را در باشگاه تا فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ ارائه داد.  با این حال او در فصل جاری تنها ۲ گل در ۱۸ بازی برای تیمش به ثمر رسانده است و امیدوار است در لیگ قهرمانان درخشش خود را شروع کند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • طغرل IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    مهدی عبدی که صدتا شوت میزنه دوتاش شانسی میزه توگل
  • الدوچرخه چی IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    مهدی عبدی دوتا گل در اسیا زده که به اندازه ی کل تاریخ عستقلل ارزش داره. یه گل مشتی هم تو دربی که دفاع عستقلل کل یوم کله پا شد .ایول به این بازیکن کیسه سوراخ کن.
  • فری عشقی IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    عشقی عبدی عزیز با این سن و ساله کم دو تا گل زده که تا ابد کیسه ..... لازم میکنه یکی فینال آسیایی و یکی هم به کیسه عربستان
    • سیدرضا سیدریحانی IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
      آرزوهای شما و اون عبدی کوچولوتون واسه ما خاطرس.افتخار ایران تو آسیا ماییم نه تیمی که کلاٌ 2 دیقه قهرمان آسیا شده حقیر سوراخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی