سه‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
۱ |
۰
استقلالی‌ها فقط در یک صورت از هتل خارج می‌شوند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مقررات سخت گیرانه‌ای که در عربستان وجود دارد، اجازه خروج اعضای کاروان استققلال از هتل محل اقامت را از آنها گرفته است.

خبرورزشی - تیم فوتبال استقلال از دو روز پیش اردوی خود را در یکی از هتل‌های شهر جده آغاز کرد تا برای حضور پر قدرت در دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا آماده شود.

عربستانی‌ها که ظاهراً دوست دارند میزبانی خوبی از تیم‌های این گروه داشته باشند، با وضع مقررات سختگیرانه در اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی، سعی در تامین سلامت میهمانان آسیایی خود دارند و از همین رو استقلالی‌ها و اعضای سایر تیم‌های حاضر در جده، به جز مواقع اعزام به تمرین، حق خروج از هتل را ندارند.

اعضای کاروان تیم استقلال عمدتاً وقت خود را در اتاق‌های شان در این هتل سپری می‌کنند و آنها تنها شب گذشته برای انجام تمرین از هتل خارج شدند.

آبی پوشان نخستین دیدار خود در این مرحله از مسابقات را ساعت ۴۵ دقیقه بامداد روز جمعه مقابل الاهلی برگزار می‌کنند و تا قبل از این دیدار مهم ۳ جلسه تمرینی برگزار می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • الدوچرخه چی IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    بیچاره کیسه کشا کاخ ارزوهاشان با اون متنی که در مورد کیسه تنانی که روزی پرسپولیسی بودند فرو ریخت.یعنی کلا همین چندتا بازیکن رو داشتند که بخان جلوی اسطورهای بزرگ پرسپولیس برای خالی نبودن عریضه نام ببرند که کاشف بعمل اومد که انها هم خود ارزوی نیمکت پرسپولیس رو داشتند!ایخدا هیچ بنده ی کیسه تنی رو اینطور کنف مکن!خخخ خخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی