نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
تارتار: قطعاً تبریزی با دست گل زد/ چرا VAR به ایران نمی‌آید؟ 
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم پیکان گفت: دیگران نمی‌توانند خیلی از ما انتظار داشته باشند. این را قاطعانه و با صراحت می‌گویم که تیم ما جزو سه تیم کم‌هزینه لیگ برتر است.

خبرورزشی - مهدی تارتار، سرمربی تیم پیکان به تصمیم داور در بازی با گل‌گهر معترض بود و معتقد به اینکه مرتضی تبریزی گل اول گل‌گهر را با دست وارد دروازه تیمش کرده است. در این باره با او صحبت کردیم که می‌خوانیم.

اکنون که ساعت‌ها از بازی گذشته، حتماً صحنه گل اول گل‌گهر را دیدید. باز هم معتقدید که مرتضی تبریزی با دست توپ را تبدیل به گل کرد؟ 
من هرچه که فیلم گل اول را می‌بینم به این نتیجه می‌رسم که با دست زده شده است. حالت بدنی بازیکن (مرتضی تبریزی) به حالتی است که شاید توپ به سینه‌اش هم برخورد داشته باشد ولی در ادامه با دست توپ را وارد دروازه می‌کند. این گل هم واقعاً در نتیجه بازی تأثیرگذار بود. 

جالب بود در بازی با گل‌گهر به نادر محمدی بازی ندادید در حالی که او در بازی رفت با پرتاب اوت به تیم گل‌گهر گل زد!
نادری به دلیل مصدومیت هفته گذشته خیلی با ما تمرین نکرده بود. ما هم ریسک نکردیم و از ابتدا به او بازی ندادیم که بازی‌های بعدی را از دست ندهد. 

دستیار شما حسین پاشایی در این بازی اخراج شد و این نشان داد که خیلی به تصمیم داور معترض بودید...  
همیشه من عنوان کرده‌ام که داوران ما باید دستمزد بیشتری بگیرند و این واقعاً انصاف نیست اما وقتی یک داور اشتباه و با سرنوشت یک مجموعه ۴۰ نفره بازی می‌کند انتظار داریم از آن ور هم برخورد صورت بگیرد. نمی‌دانم با چه زبانی التماس کنم به مسئولان فدراسیون و حتی کشوری، که چرا نمی‌توانیم ما سیستم VAR را وارد کشورمان کنیم؟ باید یک فکر اساسی بکنیم. این‌گونه نمی‌شود. زحمات یک مجموعه هدر می‌رود. من کار خوب گل‌گهر و نتیجه خوبی که به دست ‌آورد را زیر سؤال نمی‌برم. آنها واقعاً خوب بازی کردند و نمی‌توان از آن به راحتی گذشت ولی بحث من این است که ما اگر آن گل اول را دریافت نمی‌کردیم شاید شرایط به گونه‌ای رقم نمی‌خورد که بی‌محابا حمله کنیم و گل دوم را هم دریافت نماییم. به هر حال این بازی تمام شده اما اگر اشتباهی صورت گرفته، انتظار برخورد داریم و هم انتظار داریم که یک فکر اساسی برای این موضوع بکنند. واقعاً بعضی از مواقع ما خودمان شک می‌کنیم. یعنی چه که این سیستم به کشور ما نمی‌آید؟ ما در کشورمان سرمایه کم نداریم. 

تارتار: قطعاً تبریزی با دست گل زد/ چرا VAR به ایران نمی‌آید؟ 

و به نظر می‌رسد پیکان در هفته‌های اخیر جدا از بازی با استقلال در نتیجه‌گیری خیلی موفق نبود! 
دیگران نمی‌توانند خیلی از ما انتظار داشته باشند. این را قاطعانه و با صراحت می‌گویم که تیم ما جزو سه تیم کم‌هزینه لیگ برتر است. بودجه کل تیم ما بین ۱۲، ۱۳ میلیارد تومان است. تا اینجا هم نتایج خوبی کسب کرده‌ایم. با توجه به تجربه‌ای که در این فوتبال داریم، انتظار من و کادرم بالاتر از این حرف‌هاست. من خودم دوست دارم حداقل نیمه بالای جدول باشیم اما انتظار دیگران باید به‌جا باشد. وقتی تیم سال گذشته در روز آخر در لیگ مانده و ۶۰، ۷۰ درصد بدنه اصلی و بازیکنانش را از دست داده و نسبت به سال گذشته کمتر هزینه کرده، طبیعی است که انتظاری از ما نباشد. ما خودمان از خودمان انتظار داریم. من به بچه‌ها گفته‌ام که با توجه به سابقه کاری که داریم وقتی در یک جایی حضور پیدا می‌کنیم، انتظار از ما بالاست. انتظار دارم که بچه‌های‌مان قانع نباشند به اینجای جدول، باید بالاتر از اینجایی که هستیم قرار بگیریم.

بیشتر بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آقام IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    دارن میسازن مث واکسن ی خرده تحمل کن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی