نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پاختاکور ۳ - تراکتور ۳/ تراکتور کامبک خورد و کامبک زد!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم تراکتور ایران در نخستین گام در لیگ قهرمانان آسیا پیروزی مقابل پاختاکور ازبکستان را با یک تساوی پرگل عوض کرد.

خبرورزشیدو تیم پاختاکور ازبکستان و تراکتور ایران از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (چهارشنبه) در چارچوب دیداری از گروه B لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه شارجه به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی ۳ - ۳ به پایان رسید.

اشکان دژاگه در دقیقه ۵۳ و از روی نقطه پنالتی و محمد عباس‌زاده در دقیقه ۵۶ و ۸۵ (از روی نقطه پنالتی) برای تراکتور گلزنی کردند. در ادامه دراگان کران در دقیقه ۶۹، شاروف موخایتدینوف در دقیقه ۷۵ و هجیمت ارکینف در دقیقه ۸۲ دروازه تراکتور را گشودند.

داور مسابقه به محمدرضا خانزاده، اشکان دژاگه و میثم تیموری از تیم تراکتور و به ایگور کریمتس از پاختاکور کارت زرد نشان داد.

در این دیدار که نیمه نخست آن با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود، تراکتور شروع خوبی در نیمه دوم داشت. آنها پس از کنترل ۴۵ دقیقه‌ای پاختاکور در دقیقه ۵۲ و روی حرکت پیمان بابایی که شوتش به دست مدافع حریف برخورد کرد، صاحب ضربه پنالتی شدند. اشکان دژاگه به خوبی و خلاف جهت حرکت دروازه‌بان موفق شد پنالتی تراکتور را وارد دروازه پاختاکور کند.

پس از گل تراکتور، پاختاکوری‌ها سراسر حمله شدند که روی یک ضدحمله محمد عباس‌زاده با فرار پشت مدافعان خود را با دروازه‌بان پاختاکور تک به تک کرد و با یک ضربه مهار نشدنی گل دوم تراکتور را به ثمر رساند.

عقب نشستن تراکتور برای حفظ پیروزی و دو گلی که از حریف ازبکستانی پیش افتاده بود، این شجاعت را به بازیکنان پاختاکور داد که حملات خود را بیشتر کنند. ابتدا دراگان کران با یک ضربه مهارنشدنی دروازه محمدرضا اخباری را باز کرد و سپس شاروف موخایتدینوف به همان شکل، گل دوم را برای پاختاکور به ثمر رساند. در حالی که تراکتوری‌ها سعی داشتند با حداقل امتیاز از زمین خارج شوند، اما هجیمت ارکینف در دقیقه ۸۲ برای سومین بار دروازه تراکتوری‌ها را باز کرد.

البته که تراکتور با خوردن گل سوم ناامید نشدند و این بار نوبت پاختاکوری‌ها بود که حریف ایرانی خود را دستکم بگیرند. بار دیگر فرار عباس‌زاده پشت مدافعان پاختاکور یک پنالتی را برای تیم تراکتور رقم زد و خودش با ایستادن پشت این ضربه، کار را به تساوی کشاند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • خایدالو IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    بازم خوبه نباختن
  • بازیکن سابق تیم هما( ۱۳۴۳) IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    من تکرار بازیشو دیدم ، تراکتور ۲ هیچ جلو بود ولی تو ده دقیقه ۳ گل از یک نقطه دریافت کرد ... و بعد کار رو به تساوی کشوند. من به جرات میگم این تراکتور اگه نقایص دفاعی خودش رو حل کنه هیچ تیمی حریفش نمیشه اولاً تراکتور بسیار عالی بازی کرد تبریک میگم . دوماً خیلی در دفاع بدجوری نقص دارند. سوماً بعداز گل دوم که تراکتور زد برای چند دقیقه فوق‌العاده ترین تیم آسیا بودن ، اصلا پاسکاری و طراحی حمله برای چند دقیقه فضایی بودن...تو اون دقایق تراکتور فراتر از آسیا بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی