نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با الاهلی/ در ذهن فرهاد مجیدی چه می‌گذرد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال تهران در اولین هفته از فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الاهلی عربستان برود.

خبرورزشی - در اولین هفته از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ تیم استقلال به عنوان یکی از چهار نماینده ایران در این تورنمنت، از ساعت  ۰۰:۴۵ فردا باید در زمین شماره دو ورزشگاه ملک عبدالله برابر الاهلی عربستان قرار بگیرد.

الاهلی عربستان در حالی به این رقابت‌ها وارد شده است که لارنسیو ریجکامف از رومانیا به تازگی هدایت این تیم را برعهده و مصاف با استقلال اولین حضور او روی نیمکت این تیم متمول سعودی خواهد بود. تیم الاهلی در لیگ عربستان طی ۶ بار آخرش نتیجه را به رقبا واگذار کرده است و با سرمربی جدید برای برطرف کردن این آمار به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا آمده است.

استقلال تهران با یک مصدوم یعنی داریوش شجاعیان و بدون محروم به رقابت‌های آسیایی رسیده است و محمد دانشگر سفر به جده را به دلیل مسائل انضباطی از دست داده است. سایر بازیکنان بذون مشکل در اختیار کادرفنی هستند که خبر بسیار خوبی برای فرهاد مجیدی است.

فرهاد مجیدی قصد دارد تیمش را به روشی هجومی به مصاف الاهلی عربستان بفرستد. به احتمال فراوان رشید مظاهری سنگربان اصلی استقلال مقابل الاهلی عربستان است و احمد موسوی، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند و محمد نادری چهار مرد اصلی خط دفاعی استقلال را تشکیل می‌دهند.

در خط میانی حضور وریا غفوری، مسعود ریگی و فرشید اسماعیلی تقریباً قطعی به نظر می رسد و نفر آخر احتمالاً میلیچ است که باید جلوتر از نادری بازی کند. در واقع در خط میانی مجیدی فقط روی یک نفر تردید دارد. البته آرش رضاوند هم برای بازی با الاهلی شانس دارند.

در خط حمله به احتمال فراوان دیاباته و قایدی زوج اصلی خط حمله شاگردان مجیدی را تشکیل می دهند و استقلالی ها امید بسیاری به گلزنی این دو نفر در بازی بامداد جمعه دارند.

استقلال به جز الاهلی عربستان باید با تیم‌های الدحیل قطر و الشرطه عراق هم بازی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • خونسرد IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    ترکیبی که رضاوند داخل ارنج نباشه کلا خوبه
  • بی طرف IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    ترکیب استقلال را دیگر یک بچه هم میتواند حدس بزند بازیکنانی که به یاد نمی اورم اخرین بار کی در اوج بودند اوج بی انصافی است حالا که نمایندگان ایران پا در یک تورنومنت حساس و مهم میگذارند یک تیم بی نیاز باشد و یک تیم در نقطه ای فوق العاده ضعف داشته باشد پرسپولیس برای یک نیم فصل مقانلو را با 1/5 ترابی را برای یک فصل و نیم با 7 و فرشاد فرجی را دو فصل ونیم 9 میلیارد به خدمت میگیرد جدا از ارقام نجومی که چند بازیکن ملی پوش پرسپول لیس در خط دفاع و هافبک طلب کرده اند و اما استقلال که شده جای مدیرانی که فقط حرف میزنند و در عمل ... چرا بازیکنی که توانایی بازیسازی برای استقلال را دارد فقط با 3 4 میلیارد رضایتنامه جذب نمیشود شاید عوامل دیگری از موفقیت و قدرتمند شدن استقلال حراس دارند کجاست استقلال با ان همه قدمت تیمی که تیام و جباروف و پاتوسی که در خور استقلال بودند را جذب میکرد ولی الان بازیکن دیپورتی تیم رقیب و در پست های حساس شجاعیان همیشه مصدوم و فرشید اسماعیلی همیشه معلول را دارد و استفاده میکند در این چند ساله اصلا تبعیض قاعل نشده اند بین این دوتیم پرطرفدار . خبرورزشی بچاب نشان بده بی طرفی .
    • مهدی IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
      بجای این توهمات تیمتون رو حمایت کنید. همین شجاعیان مگه سرلیست برانکو نبود که با هزار ترفند و ولخرجی ساعت 1 نصفه شب باهاش قرارداد بستید. حالا شد اخی؟ همین مرادمند یا رشید مظاهری مگه توی لیست یحیا نبودن که با پیشنهاد 12 میلیاردی هایجکشون کردید؟ شما اگه کل ستاره های لیگ رو هم بخرید میگید نذاشتن اسکلت فصل قبل رو حفظ کنیم. و اگه با کل اعضای تیم تمدید کنید میگید نذاشتن بازیکن بخریم و تیم رو تقویت کنیم.!!!! مشکل استقلال نه وزیره نه وکیل و نه زمین کج! مشکل دیدگاه طرفدارهاش هست که بجای مستطیل سبز و مباحث فنی، علت ناکامی های 10 سال اخیرشان را در پشت پرده های خیالی و مسائل غیرفوتبالی ساخته ذهنشون جستجو میکنن!!!
  • بهمن IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    من بودم غفوری میذاشتم بیرون تو هوا شرجی عربستان بدنش کم میاره برای بیست دقیقه آخر خوبه پستشک جوری که دوندگی زیادی می خواد
  • جعفر الهوازی IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    انشالله امشب شباب الستقلال کبیر با توجه به مهمان نوازی عالی عربستان بزرگ برنده میشه. عشق تمام جماهیر و شباب خلیج الستقلال کبیر.
  • مهدی IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    دوتیم عربستانی دریک گروه البته یه تیم نمیدونم چرا تهرانه دوست دارم سر به تن دوتاشون نباشه اما الاهلی باشخصیت تر هستش حداقل پا چه خوار نیستن
  • زهرا سادات IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    انشالله تیم عزیز استقلال که بیش از سی پنج ساله که اسم و هویت و بزرگی رو از جمهوری اسلامی عزیز داره امسال بتونه در سرزمین الله برنده باشه و تمام مسلمان و امام زمان رو خوشحال کنه.
  • قاسم تی تی IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    زنده باد تراختور ترک و الستقلال عربی ما ترک ها و شما عرب ها باید متهد بشیم و نزاریم تیم فارس ها پرسپولیس امسال دیگه نتونه بره فینال آسیا و در لیگ هم حتی سهمیه هم نگیرند زنده باد تراختور ترک زنده باد الستقلال عربی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی