جمعه ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۲
۰ |
۴
ادعای عجیب رسانه قطری علیه پرسپولیس/ واکنش پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک رسانه قطری مدعی شد که تست کرونای دو بازیکن پرسپولیس پیش از دیدار با الریان قطر مثبت شده است.

خبرورزشی - نشریه «استاد الدوحه» قطر لحظاتی پیش مدعی شد تست کرونای دو بازیکن پرسپولیس امروز (پنجشنبه) پیش از دیدار شنبه آینده مقابل الریان قطر در لیگ قهرمانان آسیا مثبت شد.

این نشریه قطری نوشت: "تیم پرسپولیس تست کرونا قبل از دیدار با الریان داد و مشخص شد دو بازیکن تیم تستشان مثبت است. در نتیجه این دو بازیکن از بازی شنبه آینده مقابل الریان کنار گذاشته شدند. طبق پروتکل های بهداشتی AFC بعد از هر بازی بازیکنان تست کرونا می دهند."

ادعای عجیب رسانه قطری علیه پرسپولیس/ واکنش فوری پرسپولیس

 پیش از این تست کرونای فرشاد فرجی و سعید آقایی دو بازیکن پرسپولیس در تهران مثبت شده بود و این دو به همراه تیم به هند سفر نکردند. این رسانه قطری مدعی است در تست کرونای بعد از بازی الوحده امارات، تست دو بازیکن دیگر پرسپولیس مثبت شده است.

بلافاصله پس از انتشار این خبر با هندوستان تماس حاصل کردیم و یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس در این رابطه به همکار ما گفت: هنوز ۱۰ ساعت نشده که ما تست کرونا داده‌ایم سری قبل ۴۸ ساعت طول کشید تا جواب تست کرونای ما اعلام شود حالا چطور امکان دارد در ۱۰ ساعت اعلام کنند که دو بازیکن ما کرونا گرفته‌اند؟

وی افزود: ما فکر می‌کنیم این یک بازی روانی جدید علیه پرسپولیس است و البته هیچ واکنشی به این قضیه نشان نداده‌ایم تا جواب تست‌های کرونا رسماً اعلام و همه چیز مشخص شود.

 پرسپولیس باید شنبه شب به مصاف الریان قطر برود و اگر بازیکن کرونایی داشته باشد، طبعاً نمی‌تواند در این دیدار شاگردان گل محمدی را همراهی کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی