جمعه ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱
۶ |
۴
بعد از درخشش مقابل الاهلی؛ مهدی قایدی در راه اروپا
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک خبرنگار ترکیه‌ای با تمجید از گل زیبای مهدی قایدی بازیکن استقلال در دیدار با الاهلی عربستان از احتمال انتقال این مهاجم به اروپا خبر داد.

خبرورزشی - تیم فوتبال استقلال بامداد امروز در حالی در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه ۵ بر ۲ تیم الاهلی عربستان را شکست داد که دو گل آبی پوشان توسط مهدی قایدی به ثمر رسید؛ از جمله گلی که با شوت سنگین و از راه دور به شکل زیبایی وارد دروازه الاهلی شد.

«بوراک زینی» خبرنگار روزنامه «دامگا» ترکیه با انتشار فیلم مهاجم استقلال نوشت: «گل زیبایی که مهدی قایدی به الاهلی زد. این احتمال وجود دارد که او در پایان این فصل به اروپا برسد.»

زینی پیش از این و در ماه‌های گذشته از علاقه باشگاه آلکمار هلند به جذب قایدی و پیشنهاد ۲ میلیون یورویی این باشگاه خبر داده بود.

همچنین «جرارد پُستما» خبرنگار هلندی با اشاره به درخشش قایدی مقابل الاهلی نوشت: «این ایرانی ۲۲ ساله راه طولانی را طی خواهد کرد. من احتمال انتقال به اروپا را رد نمی‌کنم.»

بیشتر بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    قائدی باید به اروپا برود . قائدی اگر به اروپا برود کیسه همیشه شیش تایی می شود . قائدی به اروپا برود و بدرخش در اروپا
    • {......} IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
      آخ ..آخ..آخ .... بمیرم ...قایدی بدجور سوزونده جماعت لنگ رو...شما راست میگی ..چون دیگه خیلی تونل و لایی به لنگی ها زد و آبرویی براتون نموند...البته گل هاش به لنگ که بدجور سوزنده شما رو رو..البته با این حرفت اصلا تعجب نکردم چون سیاست مافیای حکومتی لنگ هر سال همینه که بازیکنان کلیدی استقلال رو بگیرن و یا همیشه ضعیف نگهش دارن....مثل فراری دادن جباروف و تیام و حسینی و کریمی و استراماچونی...
    • مهدی IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
      بسوزید از پوکر سرورتون و سه نیمه نهایی آسیا در چهار سال اخیر و دو فینال آسیا در سه سال اخیر. بسوزید و بهانه بیاورید. از سوختنتون لذت میبرم و از توهمات و بهانه گیری هاتون از ته دل میخندم... همین نیمارتون مگه توی تیم ملی امید با بازی های افتضاحش باعث حذف تیم نشد؟ مگه پارسال بازی با پاختاکور اولین حریف قدرتون کاری تونست بکنه؟ یادتون باشه الاهلی 7 بازی پشت سرهم باخته بود و ضعیفترین تیم همه دورانش بود. کلا لیگ عربستان امسال ضعیفترین لیگ تاریخش هست. به نتایج النصر و الهلال و الاهلی یه نگاهی بندازید متوجه میشید.
  • اس اس IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    چندتاخبرنگارلنگی داشتن با یکی دوتا خبرنگارخارجی (ترک هلند ... ) بین خودشون حرف میزدن که آره .. قائدی خوبه میتونه بره اروپا بعد شما همون حرفها رو بعنوان انتقال به اروپا درج میکنین نقل و انتقال اونم ساعت سه چهار صبح ؟!! خخخخخخخخخخخخ واقعا اینقدر از دربی برگشت میترسین ای لنگیان مافیایی نگران نباشین قائدی رو زیر ده میلیون دلار نمی فروشیم
  • اس اس IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    چه خبرنگار باهوشی! اما فعلاً می‌ ماند تا شش تایی کند.
  • رامتین بارسا پرسپولیس IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
    بابا دوستان بذارین با همین ها خوش باشن اگه این بازیکن بزرگ بود که جلوی تیمهای قوی استقلال به چه کنم نمی افتاد پس خواهشن جو گیر نشین. بعدشم پز این بی اخلاق رو به ما ندین برازنده خودتونه. یا حق

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی