نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
توهین به زلاتان دردسرساز شد/ جریمه مالی و محرومیت تماشاگران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به دلایلی نامشخص گروهی از هواداران ستاره‌سرخ در ورزشگاه حضور داشتند و زلاتان را با سردادن شعارهای نژادپرستانه درباره رگ و ریشه بوسنیایی–کرواتی‌اش مورد اهانت قرار دادند، به همین دلیل این باشگاه جریمه شد.

خبرورزشی - اتحادیه فوتبال اروپا باشگاه ستاره سرخ بلگراد را به دلیل توهین نژادپرستانه هوادارانش به زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی میلان در جریان بازی ۲ تیم در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا در ماه فوریه هم محروم کرد و هم جریمه نقدی.

در آن بازی که در شهر بلگراد برگزار شد و قرار بود پشت درهای بسته باشد، به دلایلی نامشخص گروهی از هواداران در ورزشگاه حضور داشتند و زلاتان را با سردادن شعارهای نژادپرستانه درباره رگ و ریشه بوسنیایی-کرواتی‌اش مورد اهانت قرار دادند. به همین دلیل، اتحادیه فوتبال اروپا تیم پایتخت صربستان را ۲۵ هزار یورو جریمه نقدی و به برگزاری بازی خانگی اروپایی بعدی‌اش پشت درهای بسته محکوم کرد.

علاوه بر این یک جلسه محرومیت دیگر هم برای این تیم در نظر گرفته شده‌ که در صورت تکرار این تخلف اعمال می‌شود. یوفا همچنین این باشگاه را به خاطر نادیده گرفتن پروتکل‌های بهداشتی مربوط به کنترل ویروس کرونا و اجازه ورود به گروهی از هواداران به ورزشگاه بدون رعایت فاصله‌گذاری لازم ۵ هزار یورو دیگر هم جریمه نقدی کرد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی