آبشک: الوحدات گردن کلفت است/ اما ما یک تیم آماده و متحدیم
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن فولاد خوزستان، الوحدات اردن را تیمی گردن کلفت توصیف کرد.

خبرورزشی - محمد آبشک در نشست خبری پیش از دیدار فولاد ایران مقابل الوحدات اردن اظهار داشت: بازی سختی با السد داشتیم و در مجموع نتیجه خوبی گرفتیم، اما می‌توانستیم برنده بازی باشیم. الوحدات هم تیم خوبی است که در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حاضر است. آنها سال گذشته قهرمان لیگ اردن شدند و به تازگی قهرمانی سوپرجام این کشور را هم کسب کرده‌اند. الوحدات تیم گردن کلفت و محکمی است که خوب فوتبال بازی می‌کند و برابر النصرِ پرقدرت و پربازیکن هم عملکرد خوبی داشت.

«ما اینجا هستیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.»، وی ضمن بیان این جمله گفت: الوحدات را آنالیز کرده‌ایم و نقاط ضعف و قوت آنها را می‌شناسیم. امیدوارم عملکرد رضایت‌بخشی داشته باشیم و نتایج خوبی در ادامه مسابقات بگیریم تا باعث شادی هواداران فولاد و مردم ایران شویم. در دو بازی اخیر نشان دادیم تیمی متحد و یکدست هستیم. اینجا هستیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم و کاری بزرگ انجام دهیم.

بازیکن فولاد خوزستان با اشاره به فاصله کم میان دیدارها تصریح کرد: سه بازی در یک هفته دشوار است و البته ما یک بازی بیشتر از سایر تیم‌های گروه انجام داده‌ایم، اما ما یک تیم آماده و متحد هستیم و بازیکنانی در یک سطح و حرفه‌ای داریم. تیمی که در مسابقات اینچنین فشرده بتواند خوب ریکاوری کند، موفق خواهد بود و می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی