شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
۰ |
۵
روزی که کریمی استقلالی‌ها را تنبیه کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آذر ماه سال ۸۶ استقلال با فیروز کریمی در حالی مقابل صنعت نفت آبادان قرار گرفت که ناصر حجازی مدیر فنی تیم شده بود.

خبرورزشی - دو تیم در ورزشگاه آزادی و مقابل حدود ۳۰هزار تماشاگر به مصاف یکدیگر رفتند. استقلال بازی را با گلهای فرهاد مجیدی و امید رضا روانخواه ۲ بر یک پیش بود که مجیدی یک فرصت تک به تک را هدر داد و همان توپ در بازگشت تبدیل به گل مساوی شد و در نهایت استقلال گل سوم را هم خورد و در تهران باخت تا حسابی وارد بحران شود.

نکته جالب توجه در آن بازی این بود که فیروز کریمی بعد از اتمام مسابقه،بازیکنان استقلال را دور زمین دواند تا به نوعی آنها را جریمه و تنبیه کرده باشد. هواداران استقلال هم که از باخت خانگی تیمشان عصبانی بودند با تشویق کریمی از این حرکت او استقبال کردند اما بهرحال این مساله بازتاب گسترده ای داشت و خیلی‌ها از آن انتقاد کردند و گفتند سرمربی استقلال بازیکنان را با این کار تخریب کرده است. حتی این بحث در رسانه‌ها مطرح شد که این بازیکنان به خاطر حرکت فیروز کریمی دیگر برای او بازی نمی‌کنند که نتایج بعدی استقلال این تئوری را تقویت کرد.

هنگامی که کریمی بازیکنان استقلال را دور زمین می‌دواند، چند بازیکن یواشکی به رختکن رفتند که با سرو صدای اطرافیان و بعضی از هواداران، آقا فیروز متوجه این موضوع شد و آن بازیکنان را هم صدا کردند تا همراه با بقیه دور زمین بدوند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی