من اشتباه کردم؛ عذرخواهی می‌کنم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آن مصاحبه یک اشتباه محض بود که از من سر زد.زمانی که شما به یکی(اشاره به خبرنگار فرانس فوتبال)اعتماد می‌کنید و صدایتان را در اختیارش قرار می‌دهید،او می‌تواند آن را تغییر دهد.

خبرورزشی - یحیی توره ستاره ساحل عاجی سابق منچسترسیتی، از حرف‌هایی که چند سال پیش درباره پپ گواردیولا سرمربی پیشین خود زده پشیمان است.

توره ۳ سال پیش به فرانسه فوتبال گفته بود: «گواردیولا اصرار دارد بگوید با بازیکنان سیاهپوست مشکلی ندارد چون او فکر می‌کند که بیش از اندازه باهوش است که کسی بتواند مچش را بگیرد اما زمانی که می‌بینم او به هر تیمی که رفته با بازیکنان آفریقایی آن مشکل داشته از خودم می‌پرسم، مگر می‌شود او مشکلی نداشته باشد؟ او هرگز به این موضوع اعتراف نخواهد کرد اما روزی که من در تیمش در زمین بازی ۵ بازیکن آفریقایی ببینم،قول می‌دهم که برایش یک کیک بفرستم.»

مصاحبه توره جنجال بزرگی به پا کرد و بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشت و اکنون به نظر می‌رسد که او از مصاحبه‌اش پشیمان است، هر چند که مدعی است مصاحبه منتشر شده دقیقاً‌ همان چیزهایی نبوده که او به خبرنگار «فرانس فوتبال» گفته و در صحبت‌هایش تغییراتی به وجود آمده است. توره در این باره به نشریه «دیلی میل» گفت: «آن مصاحبه یک اشتباه محض بود که از من سر زد. زمانی که شما به یکی (اشاره به خبرنگار فرانس فوتبال) اعتماد می‌کنید و صدایتان را در اختیارش قرار می‌دهید، او می‌تواند آن را تغییر دهد. متوجه شدم که بعضی از مدیران از مصاحبه‌ام راضی نیستند. به همین دلیل یک نامه برای آنها فرستادم و سعی کردم با چند تن از آنها ارتباط برقرار و از آنها عذرخواهی کنم.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی