مهاجمی که از کین و هالند جلو افتاد!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

گلزن پرتغالی در این فصل بوندس‌لیگابه شکل هیجان انگیزی خوب بوده و مورد توجه بسیاری از باشگاه‌های برتر اروپا قرار گرفته است.

خبرورزشی - تلاش‌های شیاطین سرخ در تابستان هرسال برای خرید مهاجم ادامه دارد. حالا این بار یونایتدی‌ها برای رسیدن به هدفشان در بوندس‌لیگا می‌چرخند. به گزارش نشریه «بیلد»، منچستریونایتد در حال بررسی جوانب انتقال آندره سیلوا مهاجم فرانکفورت در تابستان است. 

گلزن پرتغالی در این فصل بوندس‌لیگا به شکل هیجان‌انگیزی خوب بوده و مورد توجه بسیاری از باشگاه‌های برتر اروپا قرار گرفته است. منچستریونایتد در صورت تمایل به جذب سیلوا در تابستان امسال باید حداقل مبلغ ۴۰ میلیون یورو کنار بگذارد.

آندره سیلوا این فصل در ۲۹ بازی برای فرانکفورت ۲۳ گل به ثمر رسانده و ۷ پاس گل داده است. آمار او به حدی خوب است که در حال حاضر پس از روبرت لواندوفسکی در جدول گلزنان بوندس‌لیگا دوم قرار دارد. سیلوا اما قبل از آمدن به بوندس‌لیگا برای خودش اعتبار جمع کرد. او در مدت حضورش در پورتو بود که به شهرت رسید. سیلوا پس از مذاکره با تعدادی از باشگاه‌های بزرگ اروپا در سال ۲۰۱۷ با قراردادی به ارزش ۳۸ میلیون یورو با میلان قرارداد امضا کرد.

بازیکن ۲۵ ساله تلاش کرد تا در سری‌آ جایگاه خوبی برای خود به دست بیاورد اما در ۲۴ بازی در لیگ فقط ۲ گل به ثمر برساند. او سپس فصل بعد به سویا قرض داده شد، جایی که توانست دوباره گلزنی خود را از سر بگیرد و احیا شود. پیش از شروع فصل ۲۰۱۹-۲۰ بود که آندره سیلوا با یک قرارداد قرضی دو ساله به باشگاه اینتراخت فرانکفورت پیوست. 

سیلوا یک فصل موفق را تجربه کرد و در ۳۷ مسابقه ۱۶ گل در همه تورنمنت‌ها به ثمر رساند. عملکرد درخشان او فرانکفورت را مجبور کرد قبل از شروع فصل ۲۱-۲۰۲۰ روی این بازیکن سرمایه‌گذاری کند و او را برای همیشه به خدمت بگیرد. سیلوا در این فصل فرم خوب خود را ادامه داده و نقش بسزایی در رساندن باشگاه به رتبه چهارم جدول لیگ داشته است.

همه اینها دلایل قانع کننده‌ای است تا منچستریونایتد علاقه‌مند شود در تابستان این ستاره پرتغالی را به خدمت بگیرد. شیاطین سرخ در این فصل به شدت به ادینسون کاوانی وابسته بودند. مهاجم اروگوئه‌ای در این فصل برای تیم سولشائر نقش کلیدی داشته، اما مصدومیت‌ها مانع درخشش کامل او در یونایتد شده است. از این رو منچستریونایتد به دنبال یک راه حل طولانی مدت برای بخش هجومی خود است. این تیم در هفته‌های اخیر به جد پیگیر جذب هری کین و ارلینگ هالند هم بوده است. 

یونایتدی‌ها اگرچه در ماه‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته‌اند اما هنوز یک یا دو خرید برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر در فصل آینده نیاز دارند. بنابراین باشگاه در تابستان امسال به دنبال جذب یک مهاجم و البته یک مدافع هم است. هرچند باشگاه منچستریونایتد به دلیل وضعیت مالی فعلی که ناشی از شیوع ویروس کرونا است در صرف مبلغ هنگفت برای بازیکنان مانند کین و هالند محتاط خواهد بود. ضررهای مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا می‌تواند باعث شود منچستریونایتد به گزینه‌های ارزان‌تری نگاه کند. آندره سیلوا اگرچه ۴۰ میلیون یورو برای شیاطین سرخ هزینه دارد ولی فراموش نکنیم می‌تواند گزینه ارزان‌تری نسبت به هالند یا کین باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی