مهاجرت یک ملی پوش ایران به ترکیه/ نه؛ دیگر برنمی‌گردم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تنیسور ملی پوش ایران با مهاجرت به کشور ترکیه می‌گوید دیگر به ایران برنمی‌گردد.

خبرورزشی - کیارش سوری تنیسور ملی پوش ایران به ترکیه مهاجرت کرده و قرار نیست به کشورمان برنمی‌گردد. او می‌خواهد تورنمنتی را با هزینه شخصی اش برگزار کند؛ «من از دو، سه ماه آینده مسابقاتم را شروع می‌کنم و ۹۹ درصد در آنتالیا این تورنمنت برگزار می‌شود. دوماه است که مهاجرت کرده و در ترکیه زندگی می‌کنم، ادامه مسیرم را در همین جا سپری می‌کنم و دیگر به ایران برنمی‌گردم.»

سوری از سرمربیگری  طاهری در تیم ملی خوشحال است: «من در مسابقات داخلی بازی نکردم و نامم در رنکینگ نبود و به همین خاطر به انتخابی دعوت نشده بودم ، نبود اسمم هیچ دلیل خاصی نداشت.  طاهری را دوست دارم و خیلی خوشحالم که او سرمربی تیم ملی شد. انشالله که در دیویس کاپ نتیجه  بگیریم البته که نتیجه  تیم ملی دست طاهری نیست و همه چیز را نباید از چشم سرمربی دید.»

به  نظر سوری دعوت امیر جدیدی به اردوی تیم ملی به نفع تنیس بود؛ «از نظر من جدیدی تنیسور خوبی است. درست است کسی به انتخابی تیم ملی دعوت می‌شود باید یک فاکتورهایی داشته باشد اما دعوت او کار درستی بود. با اینکه  او دور اول انتخابی بازی نکرد اما حضورش در تنیس باعث می‌شود سوپراستارهای دیگر هم   با این ورزش آشنا شوند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رامین خندان IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    هرکسی بتونه به ایران خیانت میکنه
    • محسن US ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
      خود خدا تو قرانش گفته اگه جایی ک واست خیری توش نیست مهاجرت کن..حالا شما دم از وطن فروشی میزنی؟؟؟
  • Perspolis IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    خیانتو شما میکنی ک سرت مثه کبک کردی زیر برف کار درستی کرد هیچ اینده ورزشی تو ایران نداشت کار درست همینه تا زمانی ک میشه باید اینده تو بسازی دو روز دیگه سنش بره بالا باید تو ایران مسافر کشی کنه این کاریه ک کشورمون با ورزشکارامون میکنه خیلی از ورزشکارا دارن با هزینه شخصی تو مسابقات شرکت میکنن مگه مریضن میرن جایی ک قدرشو بدونن و فردا دستشو جلو من و تو دراز نکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی