نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
بیلبائو صفر - بارسلونا ۴/ جام شماره ۳۱ در ویترین؛ طلسم قهرمانی بعد از ۲ سال شکست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بارسلونا پس از برتری قاطع مقابل اتلتیک‌بیلبائو در جام حذفی اسپانیا قهرمان شد تا پس از حدود ۲ سال جام بگیرد.

خبرورزشی - فینال جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپادل‌ری امشب ورزشگاه لاکارتوخا شهر سویا برگزار شد و بارسلونا با برتری ۴ بر صفر مقابل اتلتیک‌بیلبائو بعد از ۳ سال قهرمان شد.

بارسا که فینال سوپرجام اسپانیا را به بیلبائو باخته بود انگیزه انتقام هم داشت. شاگردان کومان تیم برتر بازی بودند و آنقدر حمله کردند تا این که در دقیقه ۶۰ طلسم دروازه حریف را شکستند. پاس دی‌یونگ و ضربه نهایی گریزمن این گل را ثبت کرد. دقیقه ۶۳ نوبت خود دی‌یونگ بود که گل بزند و پاس طلایی آلبا را به تور بچسباند. دقیقه ۶۸ هم حرکت انفرادی مسی و ضربه آرامش به گوشه دروازه سومین گل را برای کاتالان‌ها به ارمغان آورد. مسی دقیقه ۷۲ گل بعدی را هم زد. این گل را لئو روی پاس آلبا زد. دقیقه ۸۶ فرار گریزمن و پشت سر گذاشتن دروازه‌بان گل دوم او و پنجم بارسا را به ارمغان آورد، اما این گل را VAR رد کرد، چرا که آفساید بود.

برد شیرین و قاطع ۴ بر صفر، بارسلونا را به سی‌ویکمین قهرمانی کوپادل‌ری رساند. همچنین اولین قهرمانی‌شان بعد از ۲ سال بود. آخرین جام کاتالان‌ها به فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸ در لالیگای اسپانیا برمی‌گشت.

اتلتیک‌بیلبائو هم با وجود شکست به یک رکورد عجیب و منحصربه‌فرد رسید، آن‌هم باخت در ۲ فینال پیاپی جام حذفی به فاصله ۲ هفته بود! فینال فصل پیش هم ۲ هفته پیش برگزار شد که بیلبائو مقابل رئال‌سوسیداد شکست خورد و دستش به جام نرسید.

لیونل مسی؛ قهرمانی بارسلونا در کوپادل‌ری 2021

قهرمانی بارسلونا در کوپادل‌ری 2021

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی