نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷
۰ |
۰
تمجید توخل از پپ/ فرمول او پیچیده است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

توماس توخل سرمربی چلسی می‌گوید پیروز شدن مقابل تیمی که سرمربی قدرتمندی همچون پپ گواردیولا را دارد، کار آسانی نبوده است.

خبرورزشی - توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی بعد از پیروزی مقابل منچسترسیتی در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس گفت که همبستگی و اتحاد در تیمش موج می‌زند.

او که تیمش را هفته گذشته به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم رساند، در پایان بازی و بعد از فینالیست شدن تیمش گفت: «کاملاً واضح است که بازیکنان ما همبستگی و اتحاد خوبی دارند. درصد بالایی از تمرینات ما به مرور حرکات هجومی، تملک توپ و خلق موقعیت گلزنی سپری می‌شود. فوتبال بسیار پیچیده است، پس عبور از فرمول پیچیده گواردیولا واقعاً هنر است. در این بازی ما به چیزی که سزاوارش بودیم رسیدیم که باعث افتخار است. اینگونه نبود که فقط به خاطر خوش‌شانسی دروازه‌مان را بسته نگه داریم. وقتی شما مقابل تیم پپ گواردیولا بازی می‌کنید، می‌دانید که مقابل بالاترین سطح از فوتبال اروپا قرار دارید چون او هرجایی که کار کرده، از بارسلونا تا بایرن و اکنون منچسترسیتی، سال‌ها همواره معیاری بود که دیگران تیم‌شان را با تیم او مقایسه کنند. الان هم همینطور است. شما می‌توانید ببینید که تیم او در لیگ برتر چگونه نتیجه می‌گیرد.»

توخل ادامه داد: «هدف ما کم کردن فاصله‌مان با این تیم در ۹۰ دقیقه بود و می‌دانستیم که در فوتبال این کار امکان‌پذیر است. به نظرم حق ما بود که بازی را ببریم که همین هم مهمترین چیز است. این پیروزی اعتمادبه‌نفس بازیکنان‌مان را افزایش می‌دهد و حق آنها بود. از این پیروزی لذت می‌بریم اما از فردا باید حواس‌مان را جمع کنیم چون یک هفته بسیار مهم در لیگ برتر داریم.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی