نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
بعد از علی پروین؛ دومین پیراهن شماره ۷ فوتبال ایران بایگانی شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکنان تیم نساجی مازندران تا چهلمین روز درگذشت نادر دست نشان با لباس مشکی مقابل حریفان صف آرایی می‌کنند.

خبرورزشی - در پی درگذشت نادر دست نشان کاپیتان و سرمربی سابق باشگاه نساجی مازندران قرار شد تا چهلمین روز درگذشت اسطوره فوتبال مازندران بازیکنان این تیم با لباس مشکی مقابل حریفان صف آرایی کنند.

همچنین مقرر شد پیراهن شماره ۷ این باشگاه برای همیشه بایگانی شده تا از این طریق از زحمات و تلاش‌های چند دهه نادر دست نشان برای باشگاه نساجی تشکر و قدردانی شود.

میلاد کمندانی دارنده پیراهن شماره ۷ نساجی در این فصل ضمن اظهار تاسف از فقدان اسفناک کاپیتان و سرمربی سابق تیم نساجی مازندران در گفت‌گوی کوتاهی با خبرورزشی گفت: واقعاً از این اتفاق تلخ شوکه شده ایم. در ابتدای فصل بر حسب وظیفه با آقا نادر تماس گرفته و برای پوشیدن پیراهن شماره ۷ از ایشان کسب تکلیف کردم که او نیز در کمال تواضع و فروتنی با در خواست من موافقت کرد.

کمندانی در ادامه افزود: هرگز گمان نمی‌کردم به این زودی با آقا نادر وداع کنیم.

بازیکن شماره ۷ نساجی مازندران در خصوص بایگانی شدن این پیراهن گفت برای من مایه افتخار است پیراهن شماره 7 که متعلق به اسطوره این باشگاه بوده است را به تن داشتم و این اتفاق را از افتخارات دوران فوتبال خود می‌دانم و امروز اگرچه از فقدان ایشان متاسفم هستم اما با کمال میل این پیراهن را از تن در آورده و به احترام کاپیتان سابق باشگاه این پیراهن را برای همیشه بایگانی می‌کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی