بمب در مادرید می‌ترکد؟/ ستاره سیتی جانشین ستاره‌های رئال!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

باشگاه رئال‌مادرید برای ترمیم خط آتش خودش نیاز به یک وینگر دارد و گزینه اول‌شان هم کسی نیست جز رحیم استرلینگ.

خبرورزشی - رئال‌مادرید به حدی غایب در لیست خودش دارد که به سختی با دروازه‌بان‌ها لیست ۱۸ نفره خود را پر می‌کند. بحران مصدومیت‌ها از یک طرف و خروج احتمالی بازیکنانی همچون راموس، واران و ... از طرف  دیگر زیدان و فلورنتینو پرس را به فکر خرید بازیکن به هر طریقی در تابستان انداخته است.

به دنبال استرلینگ ناراضی
روزنامه انگلیسی «استار» در همین راستا گزارش داده که رئال مادرید علاقه مند است تابستان امسال رحیم استرلینگ مهاجم منچسترسیتی را به خدمت بگیرد. بازیکن سابق لیورپول در هفته‌های اخیر جایگاه خود را در تیم انگلیس و همچنین ترکیب اصلی منچسترسیتی در مقابل فیل فودن از دست داده و بنابراین می‌تواند به دنبال جدا شدن از این باشگاه باشد. گفته می‌شود استرلینگ از این واقعیت که او دیگر بازیکن ثابت تیم نیست ناراحت شده و می‌خواهد ناراحتی‌اش را با جدایی از تیم کاملاً آشکار کند.

بررسی قرارداد
رئال برای جذب رحیم باید ابتدا شرایط قرارداد او را به خوبی بررسی کند. قرارداد بازیکن ملی‌پوش انگلیسی با منچسترسیتی دو سال دیگر به پایان می‌رسد و همین امر باعث شده تا از رئال پیشنهاد دریافت کند. رئال باید در این زمان با باشگاه منچسترسیتی وارد مذاکره شود و مبلغ پیشنهادی آن‌ها را بابت صدور رضایت‌نامه بپذیرد.

استرلینگ مناسب رئال
رحیم استرلینگ در معامله ای به ارزش ۴۵ میلیون پوند در تابستان ۲۰۱۵ از لیورپول به منچسترسیتی پیوست. او در طول مدت زمان حضور خود در سیتی به باشگاه کمک کرده است تا دو عنوان قهرمانی لیگ برتر، یک جام حذفی و سه جام اتحادیه را به دست آورد. استرلینگ در شش سال حضور در منچسترسیتی به یکی از بهترین وینگرهای جهان تبدیل شده است. او ۲۸۵ بازی برای این باشگاه در همه رقابت‌ها انجام داده و آمار قابل توجه ۱۱۳ گل را به ثبت رسانده است. رحیم می‌تواند بازیکنی باشد که رئالی‌ها فکر می‌کردند با ادن آزار به آن دست پیدا می‌کنند، اما وینگر بلژیکی با مصدومیت‌های خود همه را ناامید کرد!

فصل ناموفق
با این حال بازیکن ۲۶ ساله در این فصل فقط موفق به زدن ۱۳ گل در ۴۲ بازی در تمام مسابقات برای منچسترسیتی شده است که آمار قابل توجهی به حساب نمی‌آید. او در ۱۲ بازی اخیر خود تنها یک گل به ثمر رسانده است که این یعنی اوج ناکامی در هفته‌های منتهی به پایان فصل. افت ناگهانی استرلینگ باعث شد او در هفته‌های اخیر به نیمکت سقوط کند و فیل فودن جوان جایش را بگیرد.

برنامه‌های رئال
رئال مادرید علاقه دارد ستاره منچسترسیتی را به سانتیاگو برنابئو بیاورد. کهکشانی‌ها زیر نظر زین‌الدین زیدان یک فصل پرفراز و نشیب را پشت سر گذاشته‌اند و دو پنجره نقل و انتقالات گذشته را بیشتر برای فروش و قرض دادن بازیکنان خود سپری کرده‌اند تا اینکه بخواهند خرید دهان‌پرکنی انجام دهند. حالا که ترکیب تیم برای خریدهای جدید مهیا است رئال می‌تواند سراغ استرلینگ برود. رئال مادرید می‌تواند در این تابستان آماده چندین قرارداد بزرگ باشد. به جز استرلینگ، باشگاه با ارلینگ هالند و کیلیان امباپه نیز به طور موازی درحال مذاکره می‌باشد.

نیاز به وینگر
رئال چه بخواهد چه نخواهد باید پست وینگر خود را تقویت کند. جناح راست و چپ در سال‌های اخیر عمده نگرانی زیدان بوده است. از زمان ترک ستاره پرتغالی برای پیوستن به یوونتوس، رئال نتوانسته جایگزینی مناسب برای کریستیانو رونالدو پیدا کند. این نکته را هم باید در نظر داشت که رئال احتمالاً در تابستان امسال از گرت بیل و لوکاس واسکس به طور کامل صرف‌نظر خواهد کرد. بازیکنانی مانند وینیسیوس جونیور و ادن آزار هم که ثابت کرده‌اند روند پرنوسانی دارند و نتوانسته‌اند اعتماد زیدان را به طور دائم جلب کنند. بنابراین سرمربی فرانسوی می‌تواند به دنبال جذب یک وینگر گلزن مانند رحیم استرلینگ باشد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی