نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۵
۰ |
۰
شهرداری گرگان همچنان بدون شکست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم شهرداری گرگان موفق شد با نتیجه ۸۴-۷۲ مهرام تهران را ببرد و درسری فینال یک بر صفر پیش بیافتد.

خبرورزشیسری فینال با پرتاب دو امتیازی نوید رضایی فر برای گرگانی ها در ثانیه ۸ شروع شد. بعد از آن پری پتی دو پرتاب ۳ امتیازی تیمش را ۸ بر صفر پیش انداخت. ادامه کوارتر اول با دفاع خوب گرگانی ها همراه بود و آنها موفق شدند این کوارتر را ۲۵-۱۴ پیروز شوند.

کوارتر دوم، بازی برابر دنبال می شد و هر امتیاز از تیم ها با امتیازی از سوی مقابل پاسخ داده شد و نهایتا مهرامی ها ۱۶-۱۴ این کوارتر را بردند. اما نیمه را شهرداری ۳۹-۳۰ برد.صمد نیکخواه بهرامی از مهرام  با ۱۶ امتیاز و پری پتی از شهرداری گرگان با ۱۷ امتیاز و ۷ ریباند بهترین بازیکنان تیم شان بودند.

مهرام کوارتر سوم را بهتر از حریف شروع کرد و اختلاف امتیازات را به سه امتیاز هم رساند اما مهران شاهین طبع، سرمربی شهرداری با تغییر تاکتیک و تعویض های موثر، تیمش را به بازی برگرداند. صمد نیکخواه بهرامی در این کوارتر دچار آسیب دیدگی شد ولی با این وجود برای تیمش بازی کرد. این کوارتر را گرگانی ها ۲۴-۲۱ بردند.

کوارتر چهارم پربرخورد شروع شدو سامرز از مهرام در دقیقه ۲ مرتکب خطا شد و با اعتراض به داور تکنیکال فول گرفت و از بازی اخراج شد. این کوارتر دو تیم شانه به شانه هم پیش رفتند و این کوارتر با نتیجه ۸۴-۷۲ به سود شهرداری گرگان به پایان رسید و این تیم همچنان بدون باخت بماند. پری پتی با ۲۴ امتیاز و ۱۰ ریباند و آلاده آمینو ۲۱ امتیاز و ۱۱ ریباند برای گرگان دبل دبل کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی