منچستریونایتد به دنبال هایجک کردن گزینه بارسلونا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

منچستریونایتد برای جذب سائول نیگس برنامه دارد، هافبک اسپانیایی که در لیست خرید بارسلونا هم هست.

خبرورزشی - شیاطین سرخ شیطنت در بازار تابستانی را از همین بهار آغاز کرده‌اند. منچستریونایتد این روزها توجه خود را به گزینه خرید بارسلونا معطوف کرده زیرا در حال آماده‌سازی برای جدایی احتمالی پل پوگبا است. 

طبق گزارشات منتشر شده از سوی نشریه «استار»، شیاطین سرخ مایل به پرداخت بند آزادسازی قرارداد سائول نیگس هافبک اتلتیکومادرید است، همان بازیکنی که توسط کاتالان‌ها نیز تحت نظر قرار دارد. منچستریونایتد معتقد است که گزینه خرید بارسلونا جایگزینی ایده‌آل برای پوگبا خواهد بود که هنوز معلوم نیست می‌خواهد در تابستان باشگاه را ترک کند یا خیر.

سائول در اتلتیکومادرید به رده های مختلف صعود کرده و تاکنون ۳۲۹ بازی برای این باشگاه انجام داده و ۴۳ گل به ثمر رسانده است. او یکی از اعضای مهم تیم دیگو سیمئونه به شمار می‌رود و در این فصل ۳۳ بازی انجام داده است. با این وجود، با توجه به همه‌گیری کووید-۱۹ اتلتیکومادرید با محدودیت های مالی روبه‌رو است. به همین خاطر آن‌ها ممکن است مجبور شوند ستاره‌های خود از جمله سائول اسپانیایی را بفروشند.

بارسلونا خیلی وقت است به دنبال سائول است اما منچستریونایتد نیز اخیرا با این بازیکن ارتباط گرفته است. شیاطین سرخ تحت رهبری سولشائر مراحل بازسازی را پشت سر می‌گذارند و تابستان پر سر و صدایی را به نظر می‌رسد پیش رو دارند. سرمربی نروژی پیش از این مشتاق ساختن خط میانی تیمش در اطراف پوگبا بود اما از آنجا که هنوز ماندن یا رفتن او قطعی به نظر نمی‌رسد، منچستریونایتد توجه خود را به سائول معطوف کرده است.

از آنجا که بارسلونا و حتی بایرن مونیخ نیز مشتاق جذب این بازیکن اسپانیایی هستند بازار رقابت بالا رفته است. اکنون شیاطین سرخ مایل به پرداخت بند آزادسازی ۴۳ میلیون پوندی سائول هستند. کاتالان‌ها همچنین در حال آماده‌سازی تابستانی پرهیجان هستند زیرا رئیس جدید لاپورتا آماده است تا بار دیگر باشگاه را به اوج برساند. با این حال این واقعیت که سائول می‌خواهد در لیگ برتر بازی کند ممکن است بارسلونا را از هدفش عقب بیندازد و روند به نفع منچستر یونایتد تغییر کند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی