نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
یوفا: چلسی، رئال و منچسترسیتی از لیگ قهرمانان حذف خواهند شد!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو کمیته اجرایی یوفا از حذف سه تیم از چهار تیم حاضر در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا خبر داد.

خبرورزشی - پس از مطرح شدن تشکیل مسابقات سوپرلیگ فوتبال اروپا با حضور ۱۲ تیم مطرح قاره سبز، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) قول تحریم‌های شدیدی داده است. الکساندر چفرین رئیس این اتحادیه، بازیکنان حاضر در این تورنمنت را به محرومیت از بازی در جام جهانی و جام ملت‌های اروپا تهدید کرد.

به نظر می‌رسد با اظهارات یسپر مولر، رئیس فدراسیون دانمارک و عضو کمیته اجرایی یوفا، باید شاهد پیامدهای بعدی این موضوع و اخراج ۱۲ تیم فوق از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا باشیم. اکنون تیم‌های رئال مادرید، چلسی و منچسترسیتی از ۱۲ تیمی که برای شرکت در سوپرلیگ اعلام آمادگی کرده‌اند، در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان حضور دارند.

بیشتر بخوانید:

یسپر مولر، عضو کمیته اجرایی یوفا در همین باره گفت: «رئال مادرید، منچسترسیتی و چلسی از مسابقات کنار گذاشته می‌شوند و انتظار دارم این اتفاق روز جمعه رخ دهد. سپس باید ببینیم مسابقات چگونه به پایان می‌رسد. روز جمعه باید نشست فوق‌العاده کمیته اجرایی را برگزار کنیم و انتظار دارم که این ۱۲ تیم از لیگ قهرمانان اخراج شوند.»

اظهارات مولر به این معنی است که منچستریونایتد و آرسنال هم از لیگ اروپا حذف خواهند شد. این دو تیم در نیمه‌نهایی لیگ اروپا باید به مصاف رُم و ویارئال بروند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی