واکنش سیاستمدارانه باشگاه پرسپولیس به بازگشت احتمالی شجاع خلیل‌زاده
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازی شجاع خلیل‌زاده مقابل پرسپولیس باز هم این ذهنیت را به‌وجود آورده که قرار است این بازیکن فصل آینده مجددا به جمع سرخ‌پوشان پایتخت اضافه شود؛ اما پاسخ باشگاه به این خبر جالب است.

خبرورزشی - پرسپولیس با دو پیروزی پیاپی مقابل تیم‌های الوحده امارات و الریان قطر در لیگ قهرمانان آسیا حالا خود را برای رویارویی با تیم «گوا»ی هند آماده می‌کند. حریفی که با دو تساوی به‌دنبال تحقق بخشیدن به رویاهای فوتبال هندوستان است. در این میان جدای از نتایج تیم، حواشی اطراف پرسپولیس همیشه برای هواداران این تیم جالب بوده و با دقت حواشی و اخبار آن را دنبال می‌کنند.

بازی شجاع خلیل‌زاده مقابل پرسپولیس باز هم این ذهنیت را به‌وجود آورده که قرار است این بازیکن فصل آینده مجددا به جمع سرخ‌پوشان پایتخت اضافه شود؛ اما پاسخ باشگاه به این خبر جالب است. آنها می‌گویند اولا این بازیکن فصل بعد هم با الریان قرارداد دارد. ثانیا وقتی با این بازیکن در دعوای حقوقی هستند چرا باید دوباره او را به تیم برگردانند! این صحبت‌ها را پیش خودمان امانت نگه می‌داریم تا ببینیم در پایان فصل چه اتفاقی خواهد افتاد!

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    شجاع تو بازی با لنگیها هم عضو پرسپولیس بود فقط رنگ پیراهنش فرق میکرد خخخخ
  • فری عشقی IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    دقت کردین !!!کیسه های عربستانی وقتی شجاع در پرسپولیس هم نیست ازش ترس و وحشت دارن شجاع جان خیلی دلتنگه جام بردنت به خونه آیم به امید برگشت دوباره و کیسه سوزی دوباره.
  • مانلی دهه هشتادی IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    دقت کردین یه هفته ست خبر ورزشی تا میتونه شجاع رو میزنه و میخاد خرابش کنه اما هوادارها بیشتر دلتنگه کیسه سوزی های شجاع عزیز میشن عشقی شجاع جذاب خوش اندام و تو دل برو و البته کیسه سوز بزرگ جهان
  • غلام بوقی IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    شنیدم،کیسه های عربستانی از ترس دوباره برگشتن شجاع ، شب ها خواب ترسناک میبینند قهرمانی با خو یه مزه دیگه داره شجاع جان. ایشالله سال دیگه قهرمانی شیشم با بودن تو جشن میگیریم.
  • مهر آفرین دختر پارسی IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    به قول پیام جان!!!!! طرفدارهای نادی الستقلال عربستان فقط تو مرحله گروهی طرفداره تیم شون هستند !!! بعد از مرحله گروهی میشن طرفدار تیم های النصر ، السد، الدحیل و کشیما. ... خخخخخ خخخخخخ وای عالی بود پیام جان!!
  • یه عشقه و یک پرسپولیس IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    گیریم که شجاع تو بازی به نفع پرسپولیس بازی کرد حالا نوبت بازی استقلال و الدحیلی که علی کریمی داره هم میرسه دیگه
  • امیرعلی مرادیان IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    افتضاح
  • مهدی IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    شجاع جان به کوری چشم حسودها هم شده مثل ترابی زود برگرد عشق پرسپولیس خانه شماست عزیزم
  • ابوالفضل انصاری نژاد IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    دیدید وقتی یه بازیکنان پرسپولیس در کیسه داره بازی می کنه وقتی بازی تموم میشه و بازی رو کیسه ها می بازند میگن این بازیکن از قسط جلوی تیم قبلیش بد بازی کرد حالا الریانی ها که کیسه ی کشور خودشون هستند اینو میگن
  • رضا IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    بابت شجاع تاسف میخورم که نسبت به پیراهن سفید در مقابل قرمزها تعصبی نشان نداد!!!!!
  • حق گو IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    وقتی احمد سعادتمند که بزرگ استقلال هست و اون حرف رو میزنه، دیگه از هواداران هفت هشت ساله چه توقعی دارید. تهمت به یک انسان اونهم جایی که میلیون ها خواننده اون رو می بینند کاری انسانی نیست و حتما تبعات آن گریبانگیر شخص خواهد شد. چون تهمت بدترین گناه است
  • پسر سرخ IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    خبرورزشی کیسه کش دلارهای کیسه خوب بهت ساخته این چه حرفیه که میزنی که شجاع با بازی که مقابل پرسپولیس انجام داد این ذهنیت رو به وجود آورد که سال دیگه میخواد به پرسپولیس برگرده دیگه چجوری میخواست بازی کنه یعنی از این بهتر هم میشود بازی انجام بده که نفر دوم بهترین بازیکن تیمش شد این تهمت ها اون دنیا باید جواب پس بدی،میدونم که حرفهامو هم پخش نمیکنی حالا اگه مردی اینو پخش کن هرچند تا حالا حرفهای منو پخش نکردی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی