سه‌شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
۵ |
۰
رقابت پنهانی پرسپولیس با استقلال در لیگ قهرمانان آسیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد یک رقابت پنهان و جالبی بین پرسپولیس و استقلال دو نماینده شایسته کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری به وجود آمده باشد.

خبرورزشی - پس از برتری خرد کننده ۵ - ۲ برابر الاهلی عربستان، شاگردان فرهاد مجیدی در دومین دیدار خود نیز پیروزی شیرینی را کسب کردند.

دو تیم استقلال ایران و الشرطه عراق به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برتری ۳ بر صفر شاگردان فرهاد مجیدی به پایان رسید. گل‌های استقلال را در این بازی را محمد نادری در دقیقه ۴۳، فرشید اسماعیلی در دقیقه ۵۵ و شیخ دیاباته در دقیقه ۶۵ به ثمر رساندند. الشرطه از دقیقه ۱۱ با اخراج حسام کاظم ۱۰ نفره بازی کرد.

با این نتیجه استقلال با ۶ امتیاز در صدر جدول گروه C رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ایستاد. الدحیل با ۴ امتیاز در جایگاه دوم و الاهلی عربستان با یک امتیاز در رتبه سوم جای دارند. الشرطه عراق هم بدون امتیاز، قعر نشین جدول است اما شاید جالب باشد بدانید واکنش پرسپولیسی‌ها رقیب سنتی استقلال به این نتایج آبی‌ها چه بوده است؟

از اردوی سرخپوشان در هند خبر می‌رسد که پرسپولیسی‌ها هم قسم شده‌اند در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هم بیشتر از استقلال ببرند و امتیاز بگیرند و هم گل بزنند! شاگردان یحیی گل‌محمدی که در دوره گذشته لیگ قهرمانان آسیا به عنوان نایب قهرمانی رسیدند در این دوره از رقابت‌ها فقط دنبال قهرمانی هستند.

البته پرسپولیسی‌ها ناخواسته وارد یک رقابت پنهانی با رقیب سنتی شده و هدف جالب دیگری را هم دنبال می‌کنند؛ اینکه درپایان رقابت‌های مرحله گروهی امتیازات بیشتری نسبت به استقلال کسب کرده و بیشتر گل بزنند. هرچند استقلالی‌ها معتقدند در گروه سخت‌تری قرار گرفته و باید درعربستان به مصاف حریفان خود بروند.

این رقابت پنهانی به طور قطع و یقین بیشتر از همه به سود فوتبال ایران است. اینکه دو نماینده قدرتمند ایران (در کنار فولاد خوزستان و تراکتور تبریز) برای اعتلای نام فوتبال کشورمان در قاره آسیا می‌جنگند و نتایج قابل قبولی هم کسب می‌کنند. کاش مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به دو گروه شرق و غرب تقسیم نمی‌شد و دراین صورت شاید دو نماینده کشورمان را می‌توانستیم در فینال ببینیم. با این حال امیدوارم تمام نمایندگان باشگاهی ایران در لیگ قهرمانان آسیا موفق و سربلند باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محسن IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    به خدا من یکی از خدام بود بازی های پرسپولیس تو عربستان بود چون امکانات اونا بیشتر هست در حالی که هند فقط یه چمن کریکت داره که تبدیل به زمین فوتبال کرده وموقع بازی از شدت گرما ورطوبت انگار تو آب فرو رفتی ولی عربستان هرجور گرم هم باشه دیگه حداقل اینحوری رطوبت نداره در کل هند جای مناسبی نیست بعد استقلالی ها فعلا خوشحال باشن ولی بهتون قول میدم با اولین امتیاز از دست دادن وشکست پای وزیروامثال اینا به وسط میاد این خط این هم نشون ///...
  • محمود IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    دیگه وقتی کیسه کشا الشرطه عراقو در حد الریان قطر میدونن مشکل ما نیست،مشکل از خودشونه.احتمالانم چون فیلم هندی زیاد دیدن بازی پرسپولیس تو هندو با اون شرایط وحشتناک آب و هوایی،فکر میکنن فقط خودشون دارن تو خانه حریف بازی میکنن.هرچند از اونجایی که این چندساله کیسه کشا خیلی پادویی عربارو کردن به اونا بیشتر میخوره تو خانه خودشون دارن بازی میکنن.ما مثل اونا بچه نیستیم.پرسپولیس به همراه کادر فنی و بازیکنای حرفه ایش کیسرو در حدی نمیدونه که بخواد باهاش رقابت کنه.هرچند اونایی که فوتبال حالیشونه ،بین فوتبال با کیفیت و تاکتیکی پرسپولیس با فوتبال بزن زیرش و متکی به یه بازیکن کیسه میتونن تشخیص بدن کدوم تیم خطرناکتره.
  • غضنفر IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    اینها چه برداشت سطح پایینی هست؛ پرسپولیس همیشه در این سالها بازی به بازی پیش رفته، چه کار به بازیها و شرایط گروههای دیگه داره!
    • ۰۰ IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
      چیزی که الان پرسپولیس پیدا کرده ۲۰ سال پیش استقلال پیدا کرده بود
  • سعید IR ۰۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
    بابا چه قدر جوگیر هستین استقلال و پرسپولیس فینال آسیا؟!! بابا هنوز اول کار هست مراحل حذفی باقیمانده چرا ما اینقدر احساسی هستیم با دوتا نتیجه خوب جوگیر میشیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی