مدیربرنامه‌های قایدی دست به کار شد/ مهاجم استقلال در مسیر مهدی طارمی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

درخشش مهدی قایدی در ترکیب استقلال ادامه دارد و این بار شاهد بازی‌های چشم‌نواز او در لیگ قهرمانان آسیا هستیم.

خبرورزشی - در آخرین بازی استقلال برابر الشرطه عراق مهدی قایدی با ارسال یک پاس زیبا به محمد نادری طلسم دروازه تیم عراقی را باز کرد تا در ادامه استقلال گل‌های دوم و سوم را هم به ثمر رساند.

مدیربرنامه‌های مهدی قایدی که مدیربرنامه‌های مهدی طارمی هم هست برای انتقال بازیکن استقلال دست به کار شده است. البته این نقل و انتقال باید با موافقت باشگاه استقلال تهران باشد به این خاطر که مهدی با استقلال قرارداد دارد. مهدی قایدی در ابتدای فصل تصمیم به حضور در یک تیم خارجی داشت که درخواست محمود فکری برای ادامه حضور مهدی قایدی در ترکیب تیم آبی موجب شد مدیران این باشگاه این بازیکن ریز نقش را به ادامه حضور در استقلال راضی کنند اما گویا مهدی به مدیر برنامه ایش گفته فصل آینده قصد حضور در یک تیم خارجی دارد چرا که به نظر می‌رسد رفته رفته باید برای بازی در یک تیم خارجی مهیا شود و اگر بخواهد بیش از این، تحقق این موضوع را با تاخیر مواجه کند شانس بازی در اروپا را از دست خواهد داد.

مهدی قایدی که به اردوی تیم ملی هم دعوت می‌شود بر این عقیده است با راهیابی تیم ملی به جام جهانی ۲۰۲۲ بهترین فرصت برای حضور او در یک تیم خارجی خواهد بود چون همزمان می‌تواند با بازی برای تیم ملی در جام جهانی وضعیت خود را در فوتبال اروپا بهبود بخشد.

اما مقصد مهدی قایدی کدام تیم است؟ پیش از این صحبت از حضور او در یک تیم اتریشی بود. تیم آدمیرا واکر اتریش قصد دارد مهدی قایدی را به خدمت بگیرد و بعد از چهره کردن او در لیگ برتر اتریش او را به یکی از تیم‌های آلمانی هم بفرستد. شاید هم مدیر برنامه‌های مهدی قایدی که بوشهری و مدیربرنامه‌های مهدی طارمی است این بازیکن را به تیم پورتو هم پیشنهاد دهد. باید منتظر ماند و دید که در ماه‌های آینده چه سرنوشتی در انتظار باشوی فوتبال ایران خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    همین الانش میتونه تو بهترین تیم های جهان بازی کنه ادمیرا واکر چیه بابا.
    • امیر علی IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
      امیدوارم مهدی قایدی بتونه فوتبالش رو در اروپا دنبال کنه مهمترین فاکتور قایدی سن مطلوب این بازیکن که با یک انتخاب درست میتونه بعد یکی دو سال تاپ ترین تیم های اروپا بازی کنه البته غیر لیگ های فیزیکی آلمان و ایتالیا
  • محمد DE ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    مهدی باید در استقلال برای همیشه بماند.
    • .،. IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
      خواب دیدی خیره
  • عطایی IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    پورتو؟! چون بوشهریه؟ خخخخ مگه فوتبال اروپا خونه خاله هس؟ امکان نداره باشگاههای حرفه ای تر و بزرگ به یه بازیکن آسیایی که هنوز یک بازی هم در اروپا نداره به این راحتی اعتماد کنن. حتی طارمی با وجودیکه فصل قبل اینهمه در لیگ پرتغال گل زده بود بسختی در پورتو قبولش کردن یعنی اینقدر به عنوان بازیکن ذخیره گل زد که مربیشون مجبور شد بذارتش ترکیب اصلی. وقتی برای بار اول بازیکن آسیایی میره اروپا حتی تیم های نزدیک به سقوط هم بتونه بره کلی شانس آورده، درسته قایدی با استعداده و تکنیک خوبی داره ولی فوتبال اروپا به فیزیک و استایل بدن خیلی خیلی اهمیت میده. مگه اینکه بخواد از رو سکو ورزشگاه بازیها رو نگاه کنه که دیگه قضیه فرق میکنه
  • حماسه قشقایی IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    قائدی تا دوسال دیگه با استقلال قرارداد داره چرا خبر دروغ مینویسید؟
  • شکارچی تاریکی IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    اونوقت اگه قائدی بره دقیقا راهکار مدیرای ما چیه؟ آها حتما می شینن نگاه میکنن. جمع کنید مسخره بازیو. قائدی قرار نیست جایی بره.
    • .،. IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
      ک بشینیم ببینیم آیندش چه طور مث ترابی به فنا میره؟
  • اس اسی دستا بالا IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    مهدی قائدی کمتر از 20 میلیون دلار نباید فروخته بشه اونم نه اروپا بلکه به تیمهای عربی حاشیه خلیج فارس استخوان بندی و تکنیک فردی و ذاتی او هیچ سودی در اروپا عاید او نمیکند حتی ممکنه آسیب دیدگی های جدی هم پیدا کنه اما خوراک فوتبال کشورهای منطقه س از اونجایی که با استقلال قرارداد داره استقلال باید با دور اندیشی و حفظ منافع حال حاضر و آینده تیم در مورد این بازیکن تصمیم بگیره
    • نیکویی IR ۰۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
      بیست ملیون دلار؟! ارزون حساب کردی یه کمی بیشتر حساب کن مثل هفتاد یا صد میلیون دلار بهتر نیس؟! اروپاییها که محاله بازیکنی با همچین فیزیکی قبول کنن. فقط کشورهای عربی حدود ششصد هزار دلار حاضرن براش پول بدن . رقمهای بیشترش هم فقط بازار گرمی هست و هر کی واقعا داخل فوتبال باشه می‌دونه قیمت قایدی همینه . تازه همینم با کلی شرط و شروط
  • Iman IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    مدیران استقلال نباید مهدی را زیر ۵ میلیون دلار بفروشن. ضمن اینکه ۴۰ درصد از حق ترانسفر اول و ۲۰ درصد از حق ترانسفر دوم هم باید به استقلال تعلق بگیرد‌.
  • .،. IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    بهترین فرصت برای مهدی الانه که لژیونر بشه امیدوارم موفق باشه
  • ناشناس GB ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
    در حد همین گواست خواب خوش دیدید یره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی